Приватна особа
Марка: Honda
Пробіг: 59 000 км
Тип: Спорт-турист
Стан: З пробігом
Об'єм двигуна: 600 см³
VIN номер: ZDCPC43B08F009435
Коробка передач: Ручна/Механіка
Розмитнений: Так
Тип приводу: Ланцюг
Рік випуску: 2008
Умови продажу: Звичайний продаж
Технічний стан: Гаражне зберігання, Не фарбований, На ходу, технічно справний, Не битий
Безпека: Вітрове скло, ABS
Комфорт: Запуск кнопкою
Опис
Продам свій особистий, другий мотоцикл honda cbf600sa 2008 року, з пробігом 57600.
Причиною продажу є закриття сезону, і намір придбати автомобіль як більш необхідний на даний момент транспорт.
Походження мотоцикла - пригон з Японії приблизно 15-16 місяців назад моїм знайомим, що відїздив на ньому сезон, а в подальшому був придбаний мною на початку цього сезону.
Пробіг оригінальний, но через тимчасову несправність датчика спідометра, на пару сотень км нищий.
Мотоцикл зберігався переважно в гаражі.
Експлуатація техніки за час перебування у в Україні була бережна, вже досвідченими мотоводами, без витворяння дій що могли нищити мотоцикл - підйом на заднє колесо, пробуксовка, надто різкий газ.
Мотоцикл працює належним чином і не потребує ремонту чи найблищим часом яких не будь затрат.
По технічному стану:
Мотор добрий, працює належним чином без зайвих звуків, і за час перебування в Україні не ремонтувався.
Моторне масло замінено орієнтовно 3000 км назад.
Цеп мотоцикла в хорошому стані, регулярно обслуговувалася на 500 і 1000км.
Рідини як заявив попередній власник на момент передачі, були замінені, і не потребують її, но все ж вважаю що це варто зробити в любому випадку.
Резина не стара - 2020 і 2021 роки в доброму стані, не стерта.
Мотоцикл заводиться без будь-яких проблем з кнопки.
На момент купівлі стояли замінені попереднім власником тормозні колодки а також свічки (старі залишилися)
Стосовно робіт які були проведені:
Попередній власник не стикався з необхідністю в ремонті.
Мною, було здійснено наступне:
1. Заміна ближнього світла (30$)
2. За час експлуатації вийшов з ладу датчик спідометра, відповідно і через це пробіг на 500км більше. Замінено датчик (100$) , все працює.
3. За рекомендацією, задля безпеки замінено підшипник руля (70$)
Наявні дефекти мотоцикла:
1. Нажаль переднє сідло перемогло і в двох місцях шкіра трісла - не є проблемою для експлуатації чи заміни.
2. Пластик моментами має незначні не видні дефекти і ні на що не впливає, а заміна не є чимось надскладним для тих хто любить ідеал.
3. Вітрове скло має незначний шат що створює його вібрацію на певних оборотах, но не являється чимось страшним.
Щодо додаткових моментів, бонусів:
1. На мотоциклі встановлено захисну від падінь клітку, яка за час експлуатації в Україні не застосовувалася. Наявність системи є значним плюсом, так як позбавляє вас проблем в випадку падіння і нищення техніки. (200$) - входить в ціну
2. Кріплення кофра, із самим кофром що вирішує питання вмістивості. Кофр річ практична, но в разі необхідності легко знімається. (150$) - входить в ціну
3. Бокові додаткові освітлювальні фанарі на клітці
4. USB на кермі
5. Тримач телефону.
Стосовно власного відгуку за сезон експлуатації - мотоцикл не має проблем, і пошкоджень і не потребує ремонту.
Мотоцикл поєднує в собі спортивний і туристичний мотоцикли що робить йому баланс комфорту і швидкісної їзди.
Чистий спорт не придатний для наших доріг, і міста а туристичні не комфортні для фанової їзди і покатух. Спорт турист є золотою серединою.
Всі наявні момент постарався викласти в описі.
Без будь яких проблем за необхідності розкажу більше по телефону.
Продаж через повне переоформлення.
Причиною продажу є закриття сезону, і намір придбати автомобіль як більш необхідний на даний момент транспорт.
Походження мотоцикла - пригон з Японії приблизно 15-16 місяців назад моїм знайомим, що відїздив на ньому сезон, а в подальшому був придбаний мною на початку цього сезону.
Пробіг оригінальний, но через тимчасову несправність датчика спідометра, на пару сотень км нищий.
Мотоцикл зберігався переважно в гаражі.
Експлуатація техніки за час перебування у в Україні була бережна, вже досвідченими мотоводами, без витворяння дій що могли нищити мотоцикл - підйом на заднє колесо, пробуксовка, надто різкий газ.
Мотоцикл працює належним чином і не потребує ремонту чи найблищим часом яких не будь затрат.
По технічному стану:
Мотор добрий, працює належним чином без зайвих звуків, і за час перебування в Україні не ремонтувався.
Моторне масло замінено орієнтовно 3000 км назад.
Цеп мотоцикла в хорошому стані, регулярно обслуговувалася на 500 і 1000км.
Рідини як заявив попередній власник на момент передачі, були замінені, і не потребують її, но все ж вважаю що це варто зробити в любому випадку.
Резина не стара - 2020 і 2021 роки в доброму стані, не стерта.
Мотоцикл заводиться без будь-яких проблем з кнопки.
На момент купівлі стояли замінені попереднім власником тормозні колодки а також свічки (старі залишилися)
Стосовно робіт які були проведені:
Попередній власник не стикався з необхідністю в ремонті.
Мною, було здійснено наступне:
1. Заміна ближнього світла (30$)
2. За час експлуатації вийшов з ладу датчик спідометра, відповідно і через це пробіг на 500км більше. Замінено датчик (100$) , все працює.
3. За рекомендацією, задля безпеки замінено підшипник руля (70$)
Наявні дефекти мотоцикла:
1. Нажаль переднє сідло перемогло і в двох місцях шкіра трісла - не є проблемою для експлуатації чи заміни.
2. Пластик моментами має незначні не видні дефекти і ні на що не впливає, а заміна не є чимось надскладним для тих хто любить ідеал.
3. Вітрове скло має незначний шат що створює його вібрацію на певних оборотах, но не являється чимось страшним.
Щодо додаткових моментів, бонусів:
1. На мотоциклі встановлено захисну від падінь клітку, яка за час експлуатації в Україні не застосовувалася. Наявність системи є значним плюсом, так як позбавляє вас проблем в випадку падіння і нищення техніки. (200$) - входить в ціну
2. Кріплення кофра, із самим кофром що вирішує питання вмістивості. Кофр річ практична, но в разі необхідності легко знімається. (150$) - входить в ціну
3. Бокові додаткові освітлювальні фанарі на клітці
4. USB на кермі
5. Тримач телефону.
Стосовно власного відгуку за сезон експлуатації - мотоцикл не має проблем, і пошкоджень і не потребує ремонту.
Мотоцикл поєднує в собі спортивний і туристичний мотоцикли що робить йому баланс комфорту і швидкісної їзди.
Чистий спорт не придатний для наших доріг, і міста а туристичні не комфортні для фанової їзди і покатух. Спорт турист є золотою серединою.
Всі наявні момент постарався викласти в описі.
Без будь яких проблем за необхідності розкажу більше по телефону.
Продаж через повне переоформлення.
ID: 819986010
Зв’язатися з продавцем
xxx xxx xxx
Опубліковано 28 квітня 2024 р.
Мотоцикл Honda CBF 600см.куб. SA 2008 АБС (honda cbf600sa) - Спорт-тур
4 650 $
Місцезнаходження