Перейти до основного вмісту
Чат
  • Укр
  • Рус

Повідомлення

Додати оголошення
Магнето R1 R6 FZ1 FZ6 MT-07 Tenere XSR MT-09 XTZ XSR MT-10 XJ6 FJR1300
Магнето R1 R6 FZ1 FZ6 MT-07 Tenere XSR MT-09 XTZ XSR MT-10 XJ6 FJR1300
Магнето R1 R6 FZ1 FZ6 MT-07 Tenere XSR MT-09 XTZ XSR MT-10 XJ6 FJR1300
Магнето R1 R6 FZ1 FZ6 MT-07 Tenere XSR MT-09 XTZ XSR MT-10 XJ6 FJR1300
Магнето R1 R6 FZ1 FZ6 MT-07 Tenere XSR MT-09 XTZ XSR MT-10 XJ6 FJR1300
РекламуватиПідняти

Бізнес

OLX Доставка

ХАРАКТЕРИСТИКИ

Тип запчастини

Аналог 

Стан

Нове 

Опис

Yamaha FZ1 / FZS1 / FZ8 / YZF R1 2004-2015 3100 грн

YZF R1 1000 2015-2025 | FZ10 2017 MT-10 2018-2021 4400 грн

Yamaha FZ6 R & XJ 600 2009-2017 | FZ6R XJ600 XJ6 3300 грн

Yamaha YZF R1 YZFR1 1998-2001 3800 грн

Yamaha YZF R1 2002 2003 5100 грн

Yamaha YZF R1 2009-2014 3100 грн

Yamaha YZF R6 2006-2024 2300 грн

Yamaha YZF R6 R6S 2003-2009 4200 грн

Yamaha YZF R6 / Champions Limited Edition 1999-2002

FZ1 1000 / FZS 1000 Fazer / FZ-1 2001-2005 5000 грн

Yamaha FZ 700 | MT-07 | XTZ 700 Tenere | XSR 700 | YFZ-R7 2015-2024 3800 грн

Yamaha FJ-09 | FZ-09 | MT-09 | Tracer 900 | XSR 900 2014-2021 4650 грн

Yamaha FJR 1300 2003 2004 2005 2013-2024 150 usd

Стан новий
Гарантія 12 місяців

Встановлені елементи не підлягають поверненню (до гарантійних випадків не належать механічні пошкодження, перегрів, не сбалансована система електропостачання мото)

Типові несправності:

- занижений струм зарядки (має бути 14 В). Якщо менше 13.8, або більше 14.8, є проблема в ланцюгу генератора, реле регулятора, споживачів.

- Проблеми із запуском або глухне під час роботи. Охолоне і починає працювати. Швидше за все, проблема датчика Холу або коротке замикання обмотки магнето.

- Окислення позитивної + клеми АКБ.

Ресурс (термін служби) магнето мотоцикла залежить від якості виготовлення, умов експлуатації та обслуговування. У середньому:

Карбюраторні мотоцикли (класичні магнето): 50000 - 100000 км

Інжекторні мотоцикли (з більш складною системою запалювання): 100 000+ км

Причини поломки:

Перегрів. Двигун з повітряним або не робочим водним охолодженням легко отримує перегрів у спеку, форсуванні та піднятті планки крутного моментату (заміні роликів на легші у скутера або на велику зірку у мотоцикла), при їзді на довгі відстані, підйом у затяжну гірку.

Рекомендую встановити датчик температури масла (більше ви не зможете дізнаєтись про перегрівання мастила двигуна під час їзди). Робоча температура до 100-130 градусів. За температури 150 градусів і вище відбуваються незворотні процеси з ізоляцією обмоток. В результаті температурного розширення збільшується опір обмоток (збільшується нагрівання) ,тріскається лак, виходить міжвитковий пробій ізоляції.

- при встановленні позаштатних споживачів, загальна потужність яких перевищує штатну генерацію енергії.

- регулярність технічного обслуговування 1. Якщо магнето в масляній ванні, лак обмотки шліфується брудною олією, частки металу свторюють КЗ, кислотність масла може пошкоджувати ізоляцію обмотки. 2. Якщо без масла вода та бруд може викликати корозію.

- тривале використання на максимальних оборотах (якщо акумулятор повністю заряджений, усю зайву енергію розсіює реле регулятор, що викликає перегрів із наступною поломкою). Рекомендую ставити АКБ більшої емності.

- вібрація, дисбаланс двигуна, падіння чи ДТП

Якщо генератор пошкоджений, КЗ на масу чи міжветкове замикання, пошкоджена катушка буде перегріватися, на ній буде підгоріле масло, може почати лущатися або темніти лак та палстик.

Пропонують послуги перемотки пошкодженої катушки. Якщо є в продажу, то економічно не доцільно. Складний та многоступеневий просцес. Не доцільно робити один генератор. Не може бути машинної якості насотки. Обмежений продаж якісного ізольованого дроту.

Катушку не коректно перевіряти тестером із живленням 9В. Потрібен мегомметр для перевірки на високій напрузі. Також важлива температура котушки під час перевірки.

Якщо реле регулятор перегрівається, це вказує на незбалансовану систему генерації та споживача. Значно знижує ресурс магнето.

БУ котушки часто з перегрітих або після ДТП двигунів. При цьому генератор теж отримав тепловий або механічний удар. Пошкодження ізоляції побачити зором неможливо.

Також може бути несправність датчика Холла. Датчик відстежує положення колінчастого валу для синхронізації іскри.

На карбюраторній мототехніці опір датчика Хола має бути узгоджений з опіром свічки запалювання, високовольтних дротів. Неправильне узгодження призводить до втрат енергії та слабкої іскри.

В інжекторному запалюванні опір датчика Холу повинен бути узгоджений з електронним блоком керування. Якщо не узгоджено, блок не зможе коректно зрозуміти спрацювання датчика і не дасть команду накоректне утворення іскри.

Важливо знати опір датчика холу до замовлення магнето, якщо датчик входить до комплекту магнето.

У сучасній мототехніці з регулюванням випередження критично важлива точність опору та мінімальні температурні зміни.

Однопровідний датчик Холу передає лише сигнал, двопровідне живлення та сигнал. Залежить від модифікації мототехніки. Датчик можна легко змінити самостійно.

!!! Додатково котушки магнето пропитана та покрита поліуретановим лаком. Основні властивість поліуретанового лаку еластичність та міцнсть. Покриття гарантує монолітність конструкції котушки та додаткову ізоляцію обмотки. При вібрації не дасть дротам перетерти ізоляцію. Також зміна кольору лаку покаже локальні перегріви. Виробники окрашують лак в різні кольори для індивідуалізації.

!!!Якщо ви в Києві можете подїхати та поменяти котушку особисто. Надам інструмент, перевірю стару, якщо можливо спробую відновити старий магнето чи встановимо новий.

Комплект:
Генератор у зборі х1
ID: 892050855

Зв’язатися з продавцем

User avatar
Facebook connected icon

Денис

на OLX з травень 2017 р.

Онлайн 24 жовтня 2025 р.

xxx xxx xxx

Опубліковано Сьогодні о 12:28

Магнето R1 R6 FZ1 FZ6 MT-07 Tenere XSR MT-09 XTZ XSR MT-10 XJ6 FJR1300

1 000 грн.

Місцезнаходження

Повернення

Впевненість у кожній покупці

Ви можете безкоштовно повернути товар при отриманні, якщо він не відповідає вашим очікуванням. Докладніше

Безкоштовний застосунок на твій телефон