Перейти до основного вмісту
Чат
  • Укр
  • Рус

Повідомлення

Додати оголошення
Генератор Магнето Polaris RZR XP Sportsman Ranger Scrambler Atp Boss
Генератор Магнето Polaris RZR XP Sportsman Ranger Scrambler Atp Boss
Генератор Магнето Polaris RZR XP Sportsman Ranger Scrambler Atp Boss
Генератор Магнето Polaris RZR XP Sportsman Ranger Scrambler Atp Boss
Генератор Магнето Polaris RZR XP Sportsman Ranger Scrambler Atp Boss
РекламуватиПідняти

Бізнес

OLX Доставка

ХАРАКТЕРИСТИКИ

Тип запчастини

Аналог 

Стан

Нове 

Опис

Polaris Magnum 425 | Ranger 500 | Sportsman 400 500 | Xpedition 325 425 | Xplorer 500 95-04 90

Polaris Ranger | RZR 4 | RZR | Sportsman 700 / 800 06-17 90

Polaris Ranger 500 570 900 | RZR 900 1000 | Sportsman 570 850 1000 12-25 120

Polaris Big Boss / Magnum / Ranger / Scrambler / Sportsman / Worker 50************90

Polaris Scrambler 500 2x4 4x4 Sportsman 400 500 Ranger 500 08-14 110

Polaris Hawkeye 300 Sportsman 300 06-11 130

Polaris ATP 500 / Hawkeye 400 / Ranger 400 425 500 / Sportsman 400 450 50************90

Polaris Ranger 500 / Ranger Crew 500 | Sportsman 500 HO X2 06-14 90

Polaris Sawtooth 200 / Phoenix 200 05-24 65

Polaris Sportsman 700 800 04-07 | Ranger XP 700 05 120

Aprilla Rally / Scarabeo 50 | ETon DXL RXL 70 90 | Polaris Sportsman / Predator / Scrambler 50 90 90-07 55

Polaris Sportsman 550 X2 XP 09-14 155

Polaris Trail Blazer Trail Boss 330 cc 10-13 120

Polaris Scrambler 850 / HO 1000 Sportsman 850 / HO / X2 1000 09-16 165

Polaris Predator / Sportsman / Outlaw 50 90 | RZR 170 07-19 | Yamaha YFM Raptor 90 16-24 65

Polaris Ranger / Crew 1000 XP / EPS 18-25 | GEM E2 / E4 / E6 18 165

Polaris Outlaw 110 | Sportsman 110 16-23 90

Polaris Sportsman 600 04-05 / 700 Carb 04-06 130

Polaris Predator 500 05-07 80 Polaris Predator 500 03-04 110

Polaris Sportsman 700 / 800 EFI 2007 | Sportsman X2 800 EFI 2007 155

Стан новий
Гарантія 12 місяців

Встановлені елементи не підлягають поверненню (до гарантійних випадків не належать механічні пошкодження, перегрів, не сбалансована система електропостачання мото)

Типові несправності:

- занижений струм зарядки (має бути 14 В). Якщо менше 13.8, або більше 14.8, є проблема в ланцюгу генератора, реле регулятора, споживачів.

- Проблеми із запуском або глухне під час роботи. Охолоне і починає працювати. Швидше за все, проблема датчика Холу або коротке замикання обмотки магнето.

- Окислення позитивної + клеми АКБ.

Ресурс (термін служби) магнето мотоцикла залежить від якості виготовлення, умов експлуатації та обслуговування. У середньому:

Карбюраторні мотоцикли (класичні магнето): 50000 - 100 000 км

Інжекторні мотоцикли (з більш складною системою запалювання): 100 000+ км

Причини поломки:

Перегрів. Двигун з повітряним або не робочим водним охолодженням легко отримує перегрів у спеку, форсуванні та піднятті планки крутного моментату (заміні роликів на легші у скутера або на велику зірку у мотоцикла), при їзді на довгі відстані, підйом у затяжну гірку.

Рекомендую встановити датчик температури масла (більше ви не зможете дізнаєтись про перегрівання мастила двигуна під час їзди). Робоча температура до 100-130 градусів. За температури 150 градусів і вище відбуваються незворотні процеси з ізоляцією обмоток. В результаті температурного розширення збільшується опір обмоток (збільшується нагрівання), тріскається лак, виходить міжвитковий пробій ізоляції.

- при встановленні позаштатних споживачів, загальна потужність яких перевищує штатну генерацію енергії.

- регулярність технічного обслуговування 1. Якщо магнето в масляній ванні, лак обмотки шліфується брудною олією, частки металу свторюють КЗ, кислотність масла може пошкоджувати ізоляцію обмотки. 2. Якщо без масла вода та бруд може викликати корозію.

- тривале використання на максимальних оборотах (якщо акумулятор повністю заряджений, усю зайву енергію розсіює реле регулятор, що викликає перегрів із наступною поломкою). Рекомендую ставити АКБ більшої емності.

- вібрація, дисбаланс двигуна, падіння чи ДТП

Якщо генератор пошкоджений, КЗ на масу чи міжветкове замикання, пошкоджена катушка буде перегріватися, на ній буде підгоріле масло, може почати лущатися або темніти лак та палстик.

Пропонують послуги перемотки пошкодженої катушки. Якщо є в продажу, то економічно відновлення не доцільно. Складний та многоступеневий просцес. Не доцільно робити один генератор з довгим технологічним циклом. Не може бути машинної якості насотки. Обмежений продаж якісного ізольованого дроту.

Катушку не коректно перевіряти тестером із живленням 9В. Потрібен мегомметр для перевірки на високій напрузі. Також важлива температура котушки під час перевірки.

Якщо реле регулятор перегрівається, це вказує на незбалансовану систему генерації та споживача. Значно знижує ресурс магнето.

БУ котушки часто з перегрітих або після ДТП двигунів. При цьому генератор теж отримав тепловий або механічний удар. Пошкодження ізоляції побачити зором неможливо.

Також може бути несправність датчика Холла. Датчик відстежує положення колінчастого валу для синхронізації іскри.

На карбюраторній мототехніці опір датчика Хола має бути узгоджений з опіром свічки запалювання, високовольтних дротів. Неправильне узгодження призводить до втрат енергії та слабкої іскри.

В інжекторному запалюванні опір датчика Холу повинен бути узгоджений з електронним блоком керування. Якщо не узгоджено, блок не зможе коректно зрозуміти спрацювання датчика і не дасть команду накоректне утворення іскри.

Важливо знати опір датчика холу до замовлення магнето, якщо датчик входить до комплекту магнето.

У сучасній мототехніці з регулюванням випередження критично важлива точність опору та мінімальні температурні зміни.

Однопровідний датчик Холу передає лише сигнал, двопровідне живлення та сигнал. Залежить від модифікації мототехніки. Датчик можна легко змінити самостійно.

!!! Додатково котушки магнето пропитана та покрита поліуретановим лаком, це продовжує термін експлуатації до 40%. Основні властивість поліуретанового лаку еластичність та міцнсть. Покриття гарантує монолітність конструкції котушки та додаткову ізоляцію обмотки. При вібрації не дасть дротам перетерти ізоляцію. Також зміна кольору лаку покаже локальні перегріви. Виробники окрашують лак в різні кольори для індивідуалізації.

При заміні статору генератору бажано перевіряти чи міняти реле-регулятор. Стара обмотка могла вбити РР, а новий генератор згорить відстарого реле регулятору.

!!!Якщо ви в Києві можете подїхати (чи підїду я) та поменяти котушку особисто. Надам інструмент, перевірю стару, якщо можливо спробую відновити старий магнето чи встановимо новий.

Комплект:
Генератор у зборі х1
ID: 899716095

Зв’язатися з продавцем

User avatar
Facebook connected icon

Денис

на OLX з травень 2017 р.

Онлайн 24 жовтня 2025 р.

xxx xxx xxx

Опубліковано 27 жовтня 2025 р.

Генератор Магнето Polaris RZR XP Sportsman Ranger Scrambler Atp Boss

1 000 грн.

Місцезнаходження

Повернення

Впевненість у кожній покупці

Ви можете безкоштовно повернути товар при отриманні, якщо він не відповідає вашим очікуванням. Докладніше

Безкоштовний застосунок на твій телефон