Повідомлення
  • Укр
  • Рус
Додати оголошення
  1. Головна
  2. Робота
  3. Адміністративний персонал / HR / Секретаріат
  4. Адміністратор
  5. Адміністратор - Дніпропетровська область
  6. Адміністратор - Кривий Ріг
  7. Адміністратор - Центрально-Міський
Опубліковано 30 квітня 2024 р.

Адміністратор клієнтської підтримки

Зарплата

14 000 - 16 000 грн. / за місяць

Місцезнаходження

Кривий Ріг, Центрально-Міський

Тип зайнятості

Повна зайнятість

Графік роботи

Повний робочий день

Досвід роботи: Без досвіду роботиПідходить кандидатам: Студентам

Опис

Лідер ринку інструментів DNIPRO-M в пошуку Менеджера клієнтської підтримки!

Наша ціль допомогти людям створювати і покращувати світ навколо себе своїми руками із задоволенням, тим самим розвиваючи культуру майстерності.

Що варто знати про нас перед тим, як відправити відгук:

- ми родом з України і вже представлені на ринку Європи

- мережа фірмових магазинів 500+ в Україні

- мережа сервісних центрів 130+

- серед монобрендових мереж інструменту

Ми гарантуємо:

можливість реалізації найсміливіших рішень та проектів в масштабній компанії

зручний формат роботи, саме для Вас (офіс/гібридний)

колектив, що заряджає

можливість роботи з міжнародними проектами (ми вже представлені в трьох країнах Європи)

горизонтальне та/або вертикальне карʼєрне зростання

трансфер до і від метро Т. Шевченко

індивідуальну систему знижок в мережі заправок WOG

тренінги та бізнес-івенти від нашої Академії Корпоративного Розвитку

безлімітну каву-брейк, смаколики та фрукти в офісі

графік роботи 5/2 з 9:00—18:00

Що ми очікуємо від Вас:

  • Високий рівень емпатії;

  • Досвід роботи на аналогічній посаді (буде перевагою)

  • Розуміння клієнтського досвіду та клієнтського сервісу, зокрема, як за допомогою них створювати клієнтів «на все життя»;

  • Відмінні комунікативні навички

  • Cтресостійкість та готовність працювати з негативом, трансформуючи його у лояльність;

  • Бажання працювати задля командного результату;

  • Відповідальність та уважність до деталей;

  • Впевнене володіння MS Office; знання 1С, ERP, Power BI — (буде перевагою)

Ваша майбутня зона відповідальності:

  • Своєчасна та висококваліфікована обробка зворотного зв’язку від клієнтів (NPS/CSI/скарги);

  • Щоденна робота з клієнтським негативним досвідом в телефонному режимі;

  • Робота з позитивними відгуками клієнтів, формування образу — за що нас обирає клієнт;

  • Комунікація зі всіма відділами компанії для оптимального та оперативного вирішення запитів від клієнта;

  • Ведення щотижневої та щомісячної звітності щодо виконаної роботи;

  • Участь у підготовці і розробці нових проектів (в тому числі міжнародних) для підвищення рівня лояльності споживачів.

Якщо ти не маєш досвіду, але швидко навчаєшся і відчуваєш, що ця діяльність твоє покликання, — не вагаючись відправляй резюме! Ми всьому тебе навчимо! Приєднуйся до драйвової команди Dnipro-M!

Відгукнутися

Місцезнаходження

Кривий Ріг, Центрально-Міський

Дніпропетровська область

Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Центрально-Міський
ID: 844918464

У вас є питання до роботодавця щодо цієї вакансії?

Безкоштовна аплікація на твій телефон