- Головна
- Робота
- Адміністративний персонал / HR / Секретаріат
- Адміністратор
- Адміністратор - Дніпропетровська область
- Адміністратор - Кривий Ріг
- Адміністратор - Центрально-Міський
Адміністратор клієнтської підтримки
Зарплата
14 000 - 16 000 грн. / за місяць
Місцезнаходження
Кривий Ріг, Центрально-Міський
Тип зайнятості
Повна зайнятість
Графік роботи
Повний робочий день
Опис
Лідер ринку інструментів DNIPRO-M в пошуку Менеджера клієнтської підтримки!
Наша ціль допомогти людям створювати і покращувати світ навколо себе своїми руками із задоволенням, тим самим розвиваючи культуру майстерності.
Що варто знати про нас перед тим, як відправити відгук:
- ми родом з України і вже представлені на ринку Європи
- мережа фірмових магазинів 500+ в Україні
- мережа сервісних центрів 130+
- серед монобрендових мереж інструменту
Ми гарантуємо:
можливість реалізації найсміливіших рішень та проектів в масштабній компанії
зручний формат роботи, саме для Вас (офіс/гібридний)
колектив, що заряджає
можливість роботи з міжнародними проектами (ми вже представлені в трьох країнах Європи)
горизонтальне та/або вертикальне карʼєрне зростання
трансфер до і від метро Т. Шевченко
індивідуальну систему знижок в мережі заправок WOG
тренінги та бізнес-івенти від нашої Академії Корпоративного Розвитку
безлімітну каву-брейк, смаколики та фрукти в офісі
графік роботи 5/2 з 9:00—18:00
Що ми очікуємо від Вас:
Високий рівень емпатії;
Досвід роботи на аналогічній посаді (буде перевагою)
Розуміння клієнтського досвіду та клієнтського сервісу, зокрема, як за допомогою них створювати клієнтів «на все життя»;
Відмінні комунікативні навички
Cтресостійкість та готовність працювати з негативом, трансформуючи його у лояльність;
Бажання працювати задля командного результату;
Відповідальність та уважність до деталей;
Впевнене володіння MS Office; знання 1С, ERP, Power BI — (буде перевагою)
Ваша майбутня зона відповідальності:
Своєчасна та висококваліфікована обробка зворотного зв’язку від клієнтів (NPS/CSI/скарги);
Щоденна робота з клієнтським негативним досвідом в телефонному режимі;
Робота з позитивними відгуками клієнтів, формування образу — за що нас обирає клієнт;
Комунікація зі всіма відділами компанії для оптимального та оперативного вирішення запитів від клієнта;
Ведення щотижневої та щомісячної звітності щодо виконаної роботи;
Участь у підготовці і розробці нових проектів (в тому числі міжнародних) для підвищення рівня лояльності споживачів.
Якщо ти не маєш досвіду, але швидко навчаєшся і відчуваєш, що ця діяльність твоє покликання, — не вагаючись відправляй резюме! Ми всьому тебе навчимо! Приєднуйся до драйвової команди Dnipro-M!
Місцезнаходження
Кривий Ріг, Центрально-Міський
Дніпропетровська область
У вас є питання до роботодавця щодо цієї вакансії?