Повідомлення
  • Укр
  • Рус
Додати оголошення
  1. Головна
  2. Робота
  3. Колл-центри / Телекомунікації
  4. Інше
  5. Інше - Київська область
  6. Інше - Київ
  7. Інше - Оболонський
Опубліковано Сьогодні о 16:03

Администратор на рецепцii

Зарплата

21 000 - 28 000 грн. / за місяць

Місцезнаходження

Київ, Оболонський

Тип зайнятості

Підробіток

Графік роботи

Гнучкий графік

Досвід роботи: Без досвіду роботиПідходить кандидатам: Старше 45 років, Студентам

Опис

Офіс-менеджер, адміністратор

24 000 грн, Оговорюється на співбесіді

Системи для підлоги Оптовая торговля, дистрибуция, импорт, экспорт; 10–50 сотрудников

Киев,

Откликнитесь на вакансию, чтобы быть среди первых!

MS ExcelMS OfficeВідповідальністьАктивністьАдміністративна роботаКонтроль документообігуПродажДіловий етикетДілове листуванняЗакупівля товарівГнучкістьЗабезпечення життєдіяльності офісуПродуктивністьОбробка кореспонденціїУміння працювати в режимі багатозадачностіСамоконтроль

Показать все навыки

Описание вакансии

Ми, компанія «Системи для підлоги» понад 19 років є імпортером та дистриб 'ютором комерційних покриттів для підлоги, будівельної хімії, та комплектуючих. Наша ключова здатність в тому, що ми поставляємо клієнтам кращі матеріали для підлог, та реалізовуємо проєкти своїми спеціалістами з заливання та інсталяції підлог.

Ми імпортуємо та продаємо матеріали для улаштування гнучких підлогових покриттів та паркету: грунтівки, ремонтні та самовирівнюючі суміші, клеї для підлогових покриттів, лаки для паркету, засоби для чищення та догляду за покриттями.

Шукаємо у свою команду офіс-адміністратора.

Зона вашої відповідальності:

  • Організація адміністративної роботи офісу та керівництва.

  • Ведення документообігу компанії, забезпечення документообігу між підрозділами компанії.

  • Робота з програмним забезпеченням 1с8 (досвід роботи буде перевагою).

  • Відправка, отримання та контроль кореспонденції по Україні.

  • Робота з підготовки засідань і нарад, які проводить керівництво.

  • Забезпечення життєдіяльності та адміністративна підтримка офісу, ведення обліку адміністративних витрат.

  • Підготовка пропозицій для закупівель офісного обладнання та матеріалів, контроль за їхнім використанням.

  • Виконання доручень керівника.

Що ми очікуємо від вас:

.

  • Вміння працювати у режимі мультизадачності, активність, гнучкість, високий рівень відповідальності та самоконтролю.

  • Обов’язкові знання Microsoft Office та Excel, впевнений користувач орг. технікою.

  • Висока продуктивність та чіткість виконання поставлених завдань

  • Володіння етикою ділового етикету та ділового листування.

Ми пропонуємо:

  • Офіційне працевлаштування.

  • Оплата мобільного зв’язку

  • НЕ повний робочий день (Пн-Чт, 9:00 — 14:00; Пт, 9:00—13:00).

  • Можливість кар'єрного зросту.

  • Комфортний сучасний офіс поруч з м. Вокзальна.

Надсилайте резюме з фотографією, та ми зв’яжемось з вами для подальшої співбесіди.

Відгукнутися

Місцезнаходження

Київ, Оболонський

Київська область

Київська область, Київ, Оболонський
ID: 835607508

У вас є питання до роботодавця щодо цієї вакансії?

Безкоштовна аплікація на твій телефон