Частное лицо
Состояние: Новое
Тип запчасти: Оригинал
Описание
ЗАВЖДИ БЕЗКОШТОВНЕ ПАКУВАННЯ ЗА РАХУНОК ВІДПРАВНИКА !!!
БЕЗКОШТОВНА ДОСТАВКА НОВОЮ ПОШТОЮ ПРИ СУМІ ЗАМОВЛЕННЯ ПОНАД 1000 ГРН. !!!
ПРОФЕСІЙНА ПІДКАЗКА ПО ПРАВИЛЬНОМУ ВИБОРУ ЗАКЛЕПОК !!!
СПРАВЖНІ ("РІДНІ" та кращі за "РІДНІ") ВИСОКОЯКІСНІ ЗАКЛЕПКИ ПІДВИЩЕНОЇ ТОЧНОСТІ ДЛЯ РЕМОНТУ ЧОВНІВ !!!
100 % «ПРАВИЛЬНІ» ЗАКЛЕПКИ.
Прочитайте обов'язково! (це допоможе уникнути помилок при замовленні, а якщо Ви кваліфікований досвідчений ремонтник, то можна і не читати).
ПРО ТОВАР
Човни раніше переважно виготовлялися не з чистого алюмінію, а зі сплавів алюмінію таких як дюраль (марка Д1 та Д16), або АМг (марка АМг5). Були й човни, де частина човна була зроблена з дюралі, а частина з АМг (Амур-2, Амур-3).
При виготовленні човнів на заводах використовувалися заклепки підвищеної точності (так звані «авіаційні»). Тільки такими заклепками можна забезпечити високоякісне та надійне клепання. Матеріал заклепок відповідав матеріалу корпуса човна. Звичайні заклепки для машинобудування (так звані «базарні») не відносяться до високоточних, тому їх і не використовували при виготовленні човнів.
Для ремонту човнів пропонуються заклепки підвищеної точності з наступних матеріалів:
1) Дюралеві заклепки (матеріал В65, він краще ніж Д18) – призначені для ремонту човнів у яких корпус виготовлений з дюралі (Южанка, Козанка, Прогрес, МКМ та ін.)
Довідка.
Дюралеві заклепки в процесі виробництва проходять загартування. Є заклепки з гальванічним покриттям та без нього. Дюралеві заклепки тверді та міцні. На заводах їх клепають пневматичними молотками без будь якого відпалювання.
Підказка.
Не намагайтеся використати алюмінієві заклепки «часів СРСР» з матеріалу Д16 !!! Їх належить використовувати не пізніше 20-30 хвилин після загартування (температура 500 градусів !!! з точним її дотриманням), що в домашніх умовах неможливо організувати! Не плутайте загартування з відпалюванням. Відпалювання таких заклепок (на багатті, у свинці тощо) не вирішує проблему.
2) Заклепки зі сплаву АМг (матеріал АМг5) - призначені для ремонту човнів, у яких корпус виготовлений із сплаву АМг (Южанка-2, Язь, Москва-2, Крим, Сарепта та ін.)
Довідка.
"Амгешні" заклепки у процесі виробництва проходять відпалювання (АМг не піддається загартуванню). Є заклепки з гальванічним покриттям та без нього. Ці заклепки м’якіші за дюралеві, але вони більш стійкі до корозії, ніж дюралеві заклепки (тому матеріал АМг ще називають "морським" алюмінієм). На заводах їх клепають пневматичними молотками без відпалювання.
Підказка.
Не клепайте човни з АМг дюралевими заклепками (розбиваються отвори)! Не відпалюйте заклепки з АМг !!!
3) Заклепки із сплаву АМц (матеріал АМц) - призначені для ремонту човнів, у яких корпус виготовлений із сплаву АМг, або АМц.
Довідка.
"Амцешні" заклепки трохи м’якіші за «амгешні», але пластичніші. Стійкі до корозії. На заводах їх клепають пневматичними молотками без відпалювання.
4) Заклепки із чистого алюмінію самі м’які (матеріал АД1) – призначені для склепування деталей, виготовлених із чистого алюмінію та інших м’яких, або крихких матеріалів.
Довідка.
Чисто алюмінієві заклепки у процесі виробництва не проходять термообробку та виробляються без гальванічного покриття. Такі заклепки хоча і м’які, але вони забезпечують міцніше, герметичніше і надійніше з'єднання, ніж широко пропоновані в господарських магазинах витяжні (або як їх ще називають «відривні») заклепки. Чисто алюмінієві заклепки можна клепати і звичайним молотком.
Підказка.
Використовуйте алюмінієві заклепки тільки в місцях де немає великих навантажень на зріз стрижня та відрив головки.
Заклепки, що пропонуються для продажу, мають таку ж "спеціальну" збільшену напівкруглу головку як і "рідні", які ставилися раніше на заводах при виробництві човнів. Збільшена по діаметру головка забезпечує більш міцне і довговічне з'єднання порівняно із заклепками із звичайною меншою напівкруглою головкою. Усі заклепки заводського виготовлення. Це не "Китайпром" і не сучасний «Халтурпром»!!!
Заклепки з напівкруглою головкою позначаються двома розмірами – діаметр стрижня та довжина стрижня без урахування висоти головки (див. фото 2).
У заклепок з діаметром стрижня 4 мм головка має діаметр 10 мм. Саме такі заводські головки заклепок діаметром 10 мм у більшості випадків можна побачити зовні на корпусах човнів. Заклепки з діаметром стрижня 5 мм мають діаметр головки 12 мм. 5-и міліметрові заклепки на заводах на човни не ставили, але їх приходиться використовувати для ремонту, коли розбиті отвори після видалення «рідних» 4-х міліметрових заклепок. Іноді виникає потреба у використанні заклепок і з діаметром стрижня 6 мм та ще більших.
Заклепки підходять як для ручного так і механізованого клепання (з використанням пневматичних клепальних молотків, перфораторів тощо).
ЦІНА ЗАКЛЕПОК РІЗНА !!! Вона залежить від розміру заклепки та матеріалу. Дрібні заклепки дешевші, більші – дорожчі. Вказана в оголошенні ціна – 1.00 грн. за 1шт. - це ціна заклепки із чистого алюмінію розміром 4х8. Заклепки з алюмінієвих сплавів – дорожчі. Можливий продаж заклепок як у штуках, так і на вагу.
ВАЖЛИВО
При замовленні заклепок необхідно назвати матеріал потрібної Вам заклепки (дюраль,АМг, АМц або чистий алюміній) та її розміри (діаметр стрижня та довжину).
Якщо Ви не знаєте це, то назвіть мені матеріал, з якого зроблений човен (дюраль чи АМг), або марку човна та загальну товщину всіх деталей, які ви хочете склепати (лист + кутник + фанера і т.д.).
ПРОХАННЯ
Мінімум інформації (з великим запасом!), необхідний для замовлення заклепок докладно розписаний вище. Не пишіть, будь ласка, повідомлення в чат з питаннями, на які вже написано відповідь у цьому оголошенні. Будь-які питання можна набагато швидше і з меншою вірогідністю помилок вирішити у живій розмові !!! а не в довготривалій переписці ! Економте час. Телефонуйте в будь-який день тижня з 9 до 19 !!! Або напишіть свій номер телефону, і я Вам зателефоную.
Якісне клепання – не такий простий процес, як може здатися на перший погляд. Він має багато тонкощів та хитрощів, але якщо не лінуватися, цікавитися, вчитися та тренуватися, то все у Вас вийде! Вдалого Вам ремонту!
БЕЗКОШТОВНА ДОСТАВКА НОВОЮ ПОШТОЮ ПРИ СУМІ ЗАМОВЛЕННЯ ПОНАД 1000 ГРН. !!!
ПРОФЕСІЙНА ПІДКАЗКА ПО ПРАВИЛЬНОМУ ВИБОРУ ЗАКЛЕПОК !!!
СПРАВЖНІ ("РІДНІ" та кращі за "РІДНІ") ВИСОКОЯКІСНІ ЗАКЛЕПКИ ПІДВИЩЕНОЇ ТОЧНОСТІ ДЛЯ РЕМОНТУ ЧОВНІВ !!!
100 % «ПРАВИЛЬНІ» ЗАКЛЕПКИ.
Прочитайте обов'язково! (це допоможе уникнути помилок при замовленні, а якщо Ви кваліфікований досвідчений ремонтник, то можна і не читати).
ПРО ТОВАР
Човни раніше переважно виготовлялися не з чистого алюмінію, а зі сплавів алюмінію таких як дюраль (марка Д1 та Д16), або АМг (марка АМг5). Були й човни, де частина човна була зроблена з дюралі, а частина з АМг (Амур-2, Амур-3).
При виготовленні човнів на заводах використовувалися заклепки підвищеної точності (так звані «авіаційні»). Тільки такими заклепками можна забезпечити високоякісне та надійне клепання. Матеріал заклепок відповідав матеріалу корпуса човна. Звичайні заклепки для машинобудування (так звані «базарні») не відносяться до високоточних, тому їх і не використовували при виготовленні човнів.
Для ремонту човнів пропонуються заклепки підвищеної точності з наступних матеріалів:
1) Дюралеві заклепки (матеріал В65, він краще ніж Д18) – призначені для ремонту човнів у яких корпус виготовлений з дюралі (Южанка, Козанка, Прогрес, МКМ та ін.)
Довідка.
Дюралеві заклепки в процесі виробництва проходять загартування. Є заклепки з гальванічним покриттям та без нього. Дюралеві заклепки тверді та міцні. На заводах їх клепають пневматичними молотками без будь якого відпалювання.
Підказка.
Не намагайтеся використати алюмінієві заклепки «часів СРСР» з матеріалу Д16 !!! Їх належить використовувати не пізніше 20-30 хвилин після загартування (температура 500 градусів !!! з точним її дотриманням), що в домашніх умовах неможливо організувати! Не плутайте загартування з відпалюванням. Відпалювання таких заклепок (на багатті, у свинці тощо) не вирішує проблему.
2) Заклепки зі сплаву АМг (матеріал АМг5) - призначені для ремонту човнів, у яких корпус виготовлений із сплаву АМг (Южанка-2, Язь, Москва-2, Крим, Сарепта та ін.)
Довідка.
"Амгешні" заклепки у процесі виробництва проходять відпалювання (АМг не піддається загартуванню). Є заклепки з гальванічним покриттям та без нього. Ці заклепки м’якіші за дюралеві, але вони більш стійкі до корозії, ніж дюралеві заклепки (тому матеріал АМг ще називають "морським" алюмінієм). На заводах їх клепають пневматичними молотками без відпалювання.
Підказка.
Не клепайте човни з АМг дюралевими заклепками (розбиваються отвори)! Не відпалюйте заклепки з АМг !!!
3) Заклепки із сплаву АМц (матеріал АМц) - призначені для ремонту човнів, у яких корпус виготовлений із сплаву АМг, або АМц.
Довідка.
"Амцешні" заклепки трохи м’якіші за «амгешні», але пластичніші. Стійкі до корозії. На заводах їх клепають пневматичними молотками без відпалювання.
4) Заклепки із чистого алюмінію самі м’які (матеріал АД1) – призначені для склепування деталей, виготовлених із чистого алюмінію та інших м’яких, або крихких матеріалів.
Довідка.
Чисто алюмінієві заклепки у процесі виробництва не проходять термообробку та виробляються без гальванічного покриття. Такі заклепки хоча і м’які, але вони забезпечують міцніше, герметичніше і надійніше з'єднання, ніж широко пропоновані в господарських магазинах витяжні (або як їх ще називають «відривні») заклепки. Чисто алюмінієві заклепки можна клепати і звичайним молотком.
Підказка.
Використовуйте алюмінієві заклепки тільки в місцях де немає великих навантажень на зріз стрижня та відрив головки.
Заклепки, що пропонуються для продажу, мають таку ж "спеціальну" збільшену напівкруглу головку як і "рідні", які ставилися раніше на заводах при виробництві човнів. Збільшена по діаметру головка забезпечує більш міцне і довговічне з'єднання порівняно із заклепками із звичайною меншою напівкруглою головкою. Усі заклепки заводського виготовлення. Це не "Китайпром" і не сучасний «Халтурпром»!!!
Заклепки з напівкруглою головкою позначаються двома розмірами – діаметр стрижня та довжина стрижня без урахування висоти головки (див. фото 2).
У заклепок з діаметром стрижня 4 мм головка має діаметр 10 мм. Саме такі заводські головки заклепок діаметром 10 мм у більшості випадків можна побачити зовні на корпусах човнів. Заклепки з діаметром стрижня 5 мм мають діаметр головки 12 мм. 5-и міліметрові заклепки на заводах на човни не ставили, але їх приходиться використовувати для ремонту, коли розбиті отвори після видалення «рідних» 4-х міліметрових заклепок. Іноді виникає потреба у використанні заклепок і з діаметром стрижня 6 мм та ще більших.
Заклепки підходять як для ручного так і механізованого клепання (з використанням пневматичних клепальних молотків, перфораторів тощо).
ЦІНА ЗАКЛЕПОК РІЗНА !!! Вона залежить від розміру заклепки та матеріалу. Дрібні заклепки дешевші, більші – дорожчі. Вказана в оголошенні ціна – 1.00 грн. за 1шт. - це ціна заклепки із чистого алюмінію розміром 4х8. Заклепки з алюмінієвих сплавів – дорожчі. Можливий продаж заклепок як у штуках, так і на вагу.
ВАЖЛИВО
При замовленні заклепок необхідно назвати матеріал потрібної Вам заклепки (дюраль,АМг, АМц або чистий алюміній) та її розміри (діаметр стрижня та довжину).
Якщо Ви не знаєте це, то назвіть мені матеріал, з якого зроблений човен (дюраль чи АМг), або марку човна та загальну товщину всіх деталей, які ви хочете склепати (лист + кутник + фанера і т.д.).
ПРОХАННЯ
Мінімум інформації (з великим запасом!), необхідний для замовлення заклепок докладно розписаний вище. Не пишіть, будь ласка, повідомлення в чат з питаннями, на які вже написано відповідь у цьому оголошенні. Будь-які питання можна набагато швидше і з меншою вірогідністю помилок вирішити у живій розмові !!! а не в довготривалій переписці ! Економте час. Телефонуйте в будь-який день тижня з 9 до 19 !!! Або напишіть свій номер телефону, і я Вам зателефоную.
Якісне клепання – не такий простий процес, як може здатися на перший погляд. Він має багато тонкощів та хитрощів, але якщо не лінуватися, цікавитися, вчитися та тренуватися, то все у Вас вийде! Вдалого Вам ремонту!
ID: 194726797
Связаться с продавцом
xxx xxx xxx
Опубликовано 29 мая 2025 г.
Заклепки алюмінієві авіаційні дюраль АМг АМц під молоток для човнів
1 грн.
Местоположение