Повідомлення
  • Укр
  • Рус
Додати оголошення
  1. Головна
  2. Бізнес та послуги
  3. Послуги освіти та спорту
  4. Дитячий розвиток, логопеди
  5. Дитячий розвиток, логопеди - Київська область
  6. Дитячий розвиток, логопеди - Київ
  7. Дитячий розвиток, логопеди - Шевченківський
Центр развития детей (аутизм, синдром Дауна, ДЦП)
Центр развития детей (аутизм, синдром Дауна, ДЦП)
Центр развития детей (аутизм, синдром Дауна, ДЦП)
Центр развития детей (аутизм, синдром Дауна, ДЦП)
Центр развития детей (аутизм, синдром Дауна, ДЦП)
Центр развития детей (аутизм, синдром Дауна, ДЦП)
Центр развития детей (аутизм, синдром Дауна, ДЦП)
Центр развития детей (аутизм, синдром Дауна, ДЦП)
РекламуватиПідняти
  • Бізнес

Опис

ГО «Центр розвитку дітей з особливими потребами« Вірю в тебе »зареєстрована з метою підтримки і допомоги сім'ям в яких, виховуються діти з особливими потребами.
На базі організації розпочав свою роботу «Центр розвитку дітей з особливими потребами», Який надає висококваліфіковану допомогу дітям с обмеженими можливий, а саме: дітям з аутизмом, з синдромом Дауна, та з ДЦП. В нашому Центрі працюють спеціалісти різного профілю, перед якими полягає завдання допомогти кожній дитині подолати свою хворобу та інтегруватися у суспільство. За час роботи ми досягли значний успіхів у цьому напрямку, діти починають розмовляти, взаємодіяти з оточенням, тобто їх життя наповнюється сенсом, радістю та надією.
Наша місія: забезпечення безперервної, комплексної реабілітації, згідно європейських стандартів, за допомогою інноваційних методик и технологій. Організувати єдину реабілітаційну платформу для дітей обмеженими можливостями та їх батьків. Забезпечити професійну підготовку фахівцями. Ми працюємо для тих хто обмежений розумово и фізично, у підсумку розкрили свій безмежний потенціал можливостей, і почали жити цікавим и повноціннім життям.
У своїй роботі ми опираємося на програмі «Розквіт», яка є затвердженою МОН України програмою для роботи з дітьми з особливими потребами, зокрема з дітьми з РАС і РДА. Оскільки вона відповідає базовому компоненту дошкільної освіти, затвердженому в Україні, то, на нашу думку, ця програма буде не тільки сприяти розвитку дітей, а й може створити базу для відвідування ними інших навчальних закладів. На жаль, дана програма не охоплює весь спектр можливостей корекційної роботи, тому при проведенні занять ми використовуємо елементи АВА - терапії, DIR Floortime і нейрокоррекціі. З огляду на індивідуальні особливості і специфічні якості дітей, які відвідують наші групи, нами була розроблена програма на рік, яка б максимально давала можливість створення умов для розвитку дітей, та їх навчання. Основні напрямки, за якими проводиться робота:
1. Дитина в соціумі - це, перш за все, формування окремих особистих якостей, здібностей, елементарних уявлень і практичних умінь, що забезпечують дитині життєдіяльність і допомагають усвідомити як треба себе вести. Отже, основними завданнями ми перед собою ставили самосвідомості (виділення себе з навколишнього середовища), становлення соціальної взаємодії, здатність до соціальної поведінки.
2. Дитина в сенсорно - пізнавальному просторі. Оскільки одним із проявів РАС є особливості сприйняття інформації, що надходить з аналізаторів, окремим напрямком роботи ми виділили сенсорно - пізнавальний. Сюди входять корекція сенсорних дисфункцій, спонукання і заохочення пізнавальної діяльності, допомога дитині в розширенні діапазону знань про якості і співвідношеннях предметів, запуск механізмів побудови причинно - наслідкових зв'язків. Обов'язковими складовими цього напрямку є накопичення сенсорного досвіду, формування елементарних математичних знань, ознайомлення з навколишнім середовищем. Даний напрямок є дуже об'ємним, тому ми реалізуємо його в різних видах занять, але, наша матеріальна база не дозволяє нам повністю охопити всі види робіт. Дуже допомогла б повністю обладнана сенсорна кімната, яка дала б можливість не тільки навчати, а й створила б прекрасні можливості для гармонізації дитини, зняття тривожності. Більш різноманітна база дидактичних матеріалів і наочності дозволила б розширити кількість досліджуваних тим і детальніше знайомити з ними дітей.
3. Дитина в культурному просторі. Спираючись на твердження, що діти з розладами аутичного спектру в більшості мають високу емоційну чутливість до музики, віршів, яскравих образотворчих і театральних образів, ми використовуємо в роботі цей напрямок. Правильно підібрані елементи для художньо - естетичних занять (звуки, мелодії) привертають увагу і організовують відносну стійкість процесу сприйняття. З огляду на, що у дитини з РАС прихильне ставлення більше до предметів, ніж до людей, ефективним буває встановлення з ними контакту через музичні інструменти, декорації, матеріал для образотворчого мистецтва.
ID: 375995132

Зв’язатися з продавцем

Facebook connected icon

Юля

на OLX з липень 2012

Онлайн 27 лютого 2024 р.

xxx xxx xxx

Опубліковано 25 квітня 2024 р.

Центр развития детей (аутизм, синдром Дауна, ДЦП)

Користувач

Місцезнаходження

Безкоштовна аплікація на твій телефон