Бізнес
Опис
ГО «Центр розвитку дітей з особливими потребами« Вірю в тебе »зареєстрована з метою підтримки і допомоги сім'ям в яких, виховуються діти з особливими потребами.
На базі організації розпочав свою роботу «Центр розвитку дітей з особливими потребами», Який надає висококваліфіковану допомогу дітям с обмеженими можливий, а саме: дітям з аутизмом, з синдромом Дауна, та з ДЦП. В нашому Центрі працюють спеціалісти різного профілю, перед якими полягає завдання допомогти кожній дитині подолати свою хворобу та інтегруватися у суспільство. За час роботи ми досягли значний успіхів у цьому напрямку, діти починають розмовляти, взаємодіяти з оточенням, тобто їх життя наповнюється сенсом, радістю та надією.
Наша місія: забезпечення безперервної, комплексної реабілітації, згідно європейських стандартів, за допомогою інноваційних методик и технологій. Організувати єдину реабілітаційну платформу для дітей обмеженими можливостями та їх батьків. Забезпечити професійну підготовку фахівцями. Ми працюємо для тих хто обмежений розумово и фізично, у підсумку розкрили свій безмежний потенціал можливостей, і почали жити цікавим и повноціннім життям.
У своїй роботі ми опираємося на програмі «Розквіт», яка є затвердженою МОН України програмою для роботи з дітьми з особливими потребами, зокрема з дітьми з РАС і РДА. Оскільки вона відповідає базовому компоненту дошкільної освіти, затвердженому в Україні, то, на нашу думку, ця програма буде не тільки сприяти розвитку дітей, а й може створити базу для відвідування ними інших навчальних закладів. На жаль, дана програма не охоплює весь спектр можливостей корекційної роботи, тому при проведенні занять ми використовуємо елементи АВА - терапії, DIR Floortime і нейрокоррекціі. З огляду на індивідуальні особливості і специфічні якості дітей, які відвідують наші групи, нами була розроблена програма на рік, яка б максимально давала можливість створення умов для розвитку дітей, та їх навчання. Основні напрямки, за якими проводиться робота:
1. Дитина в соціумі - це, перш за все, формування окремих особистих якостей, здібностей, елементарних уявлень і практичних умінь, що забезпечують дитині життєдіяльність і допомагають усвідомити як треба себе вести. Отже, основними завданнями ми перед собою ставили самосвідомості (виділення себе з навколишнього середовища), становлення соціальної взаємодії, здатність до соціальної поведінки.
2. Дитина в сенсорно - пізнавальному просторі. Оскільки одним із проявів РАС є особливості сприйняття інформації, що надходить з аналізаторів, окремим напрямком роботи ми виділили сенсорно - пізнавальний. Сюди входять корекція сенсорних дисфункцій, спонукання і заохочення пізнавальної діяльності, допомога дитині в розширенні діапазону знань про якості і співвідношеннях предметів, запуск механізмів побудови причинно - наслідкових зв'язків. Обов'язковими складовими цього напрямку є накопичення сенсорного досвіду, формування елементарних математичних знань, ознайомлення з навколишнім середовищем. Даний напрямок є дуже об'ємним, тому ми реалізуємо його в різних видах занять, але, наша матеріальна база не дозволяє нам повністю охопити всі види робіт. Дуже допомогла б повністю обладнана сенсорна кімната, яка дала б можливість не тільки навчати, а й створила б прекрасні можливості для гармонізації дитини, зняття тривожності. Більш різноманітна база дидактичних матеріалів і наочності дозволила б розширити кількість досліджуваних тим і детальніше знайомити з ними дітей.
3. Дитина в культурному просторі. Спираючись на твердження, що діти з розладами аутичного спектру в більшості мають високу емоційну чутливість до музики, віршів, яскравих образотворчих і театральних образів, ми використовуємо в роботі цей напрямок. Правильно підібрані елементи для художньо - естетичних занять (звуки, мелодії) привертають увагу і організовують відносну стійкість процесу сприйняття. З огляду на, що у дитини з РАС прихильне ставлення більше до предметів, ніж до людей, ефективним буває встановлення з ними контакту через музичні інструменти, декорації, матеріал для образотворчого мистецтва.
На базі організації розпочав свою роботу «Центр розвитку дітей з особливими потребами», Який надає висококваліфіковану допомогу дітям с обмеженими можливий, а саме: дітям з аутизмом, з синдромом Дауна, та з ДЦП. В нашому Центрі працюють спеціалісти різного профілю, перед якими полягає завдання допомогти кожній дитині подолати свою хворобу та інтегруватися у суспільство. За час роботи ми досягли значний успіхів у цьому напрямку, діти починають розмовляти, взаємодіяти з оточенням, тобто їх життя наповнюється сенсом, радістю та надією.
Наша місія: забезпечення безперервної, комплексної реабілітації, згідно європейських стандартів, за допомогою інноваційних методик и технологій. Організувати єдину реабілітаційну платформу для дітей обмеженими можливостями та їх батьків. Забезпечити професійну підготовку фахівцями. Ми працюємо для тих хто обмежений розумово и фізично, у підсумку розкрили свій безмежний потенціал можливостей, і почали жити цікавим и повноціннім життям.
У своїй роботі ми опираємося на програмі «Розквіт», яка є затвердженою МОН України програмою для роботи з дітьми з особливими потребами, зокрема з дітьми з РАС і РДА. Оскільки вона відповідає базовому компоненту дошкільної освіти, затвердженому в Україні, то, на нашу думку, ця програма буде не тільки сприяти розвитку дітей, а й може створити базу для відвідування ними інших навчальних закладів. На жаль, дана програма не охоплює весь спектр можливостей корекційної роботи, тому при проведенні занять ми використовуємо елементи АВА - терапії, DIR Floortime і нейрокоррекціі. З огляду на індивідуальні особливості і специфічні якості дітей, які відвідують наші групи, нами була розроблена програма на рік, яка б максимально давала можливість створення умов для розвитку дітей, та їх навчання. Основні напрямки, за якими проводиться робота:
1. Дитина в соціумі - це, перш за все, формування окремих особистих якостей, здібностей, елементарних уявлень і практичних умінь, що забезпечують дитині життєдіяльність і допомагають усвідомити як треба себе вести. Отже, основними завданнями ми перед собою ставили самосвідомості (виділення себе з навколишнього середовища), становлення соціальної взаємодії, здатність до соціальної поведінки.
2. Дитина в сенсорно - пізнавальному просторі. Оскільки одним із проявів РАС є особливості сприйняття інформації, що надходить з аналізаторів, окремим напрямком роботи ми виділили сенсорно - пізнавальний. Сюди входять корекція сенсорних дисфункцій, спонукання і заохочення пізнавальної діяльності, допомога дитині в розширенні діапазону знань про якості і співвідношеннях предметів, запуск механізмів побудови причинно - наслідкових зв'язків. Обов'язковими складовими цього напрямку є накопичення сенсорного досвіду, формування елементарних математичних знань, ознайомлення з навколишнім середовищем. Даний напрямок є дуже об'ємним, тому ми реалізуємо його в різних видах занять, але, наша матеріальна база не дозволяє нам повністю охопити всі види робіт. Дуже допомогла б повністю обладнана сенсорна кімната, яка дала б можливість не тільки навчати, а й створила б прекрасні можливості для гармонізації дитини, зняття тривожності. Більш різноманітна база дидактичних матеріалів і наочності дозволила б розширити кількість досліджуваних тим і детальніше знайомити з ними дітей.
3. Дитина в культурному просторі. Спираючись на твердження, що діти з розладами аутичного спектру в більшості мають високу емоційну чутливість до музики, віршів, яскравих образотворчих і театральних образів, ми використовуємо в роботі цей напрямок. Правильно підібрані елементи для художньо - естетичних занять (звуки, мелодії) привертають увагу і організовують відносну стійкість процесу сприйняття. З огляду на, що у дитини з РАС прихильне ставлення більше до предметів, ніж до людей, ефективним буває встановлення з ними контакту через музичні інструменти, декорації, матеріал для образотворчого мистецтва.
ID: 375995132
Зв’язатися з продавцем
xxx xxx xxx
Опубліковано 25 квітня 2024 р.
Центр развития детей (аутизм, синдром Дауна, ДЦП)
Місцезнаходження