Приватна особа
Марка: МТЗ
Стан: З пробігом
Коробка передач: Ручна/Механіка
Умови продажу: Звичайний продаж, Можливий обмін
Рік випуску: 1976
Об'єм двигуна: 4 760 см³
Потужність: 80 к.с
Розмитнений: Так
Паливо: Дизель
Технічний стан: На ходу, технічно справний
Опис
Гума задніх коліс приблизно 20% залишку. Фарбував сам для себе. Проводу зробив. Двигун перший малий ремонт колінвал шліфований поршневі нова Таровська 5-ти кільцева, голівка клапанів відкапіталена, коробка відкапіталена, міст передній ремрнтований прочищений змазаний масльонкі поставлені пильнікі, Коплевна відкапіталена. Задній міст капітальний плані арка замінені втулки в сателітпах усі підшипники замінені. Кріплення гідроциліндра встановлене з 80-ти фіксація навіки в транспортне положення є. Блокування задніх коліс механічна. Бак лівий зменшений на 3 літри для зручності демонтажу гідроциліндра під ремонт. Вал для навіки Таровський новий кріплення додатковатвердостінне щоб не гнуло валу. Шланги усі замінені вивід на період під ключ. Лед белки з фарами за окрему плату. Щеплення диск і лапки вижму наві Таровська. Лапка перероблена як у МТЗ з велекою кабіною. По питаннях Масло в мостові ТАБ - 17.
ПОЧАВ ПІДТІКАТИ ГІДРОЦИЛІНДРА. І З ПІД КОМПРЕСОРУ ПІДТІКАЄ ТЕЖ. А так справний завів поїхав.
Я купив його перед війною в грудні 23 а до березня повністю перебрали зразу і пофарбував відчистив крила не міняв кабіну під латав освітлення зробив, мотор поршньова большиє 5 кільцева вклодиші мр. Усі підшипники замінені з коробкою проблем не було тільки замінив підшипники у мостові планітарку міняв хрестовмну і замінив втулки у сатилітах, права циліндрична вал прубчастий, замінив бо вже вироботка була шестерень як лезвія згадав в коробці триба 6, 9 і задня міняв. Заміна підшипників на полуосяз сальнікі. На користі ліплення кришки було на 2 болотах кріплення гідроциліндра було розбито що ті шпильки там так за компанію стояли всі зламані болти висверлив дістав замінив де прийшлось розсверлити нарізати різбу під більші болти зробив. Шприлькі виточив з залізничних болтів отворирозсверлив різьбу нарізав . Кріплення гідроциліндра купив і фіксатор навіки замінив поставив бак переварив дляшвидкиго демонтажу г/ц вичистив баки + вийняв з звідти монтіровки походу сунили замість щупа купив сито з 40-вочного бака поставив зробив щупа з мірками орієнтованими.
ПОЧАВ ПІДТІКАТИ ГІДРОЦИЛІНДРА. І З ПІД КОМПРЕСОРУ ПІДТІКАЄ ТЕЖ. А так справний завів поїхав.
Я купив його перед війною в грудні 23 а до березня повністю перебрали зразу і пофарбував відчистив крила не міняв кабіну під латав освітлення зробив, мотор поршньова большиє 5 кільцева вклодиші мр. Усі підшипники замінені з коробкою проблем не було тільки замінив підшипники у мостові планітарку міняв хрестовмну і замінив втулки у сатилітах, права циліндрична вал прубчастий, замінив бо вже вироботка була шестерень як лезвія згадав в коробці триба 6, 9 і задня міняв. Заміна підшипників на полуосяз сальнікі. На користі ліплення кришки було на 2 болотах кріплення гідроциліндра було розбито що ті шпильки там так за компанію стояли всі зламані болти висверлив дістав замінив де прийшлось розсверлити нарізати різбу під більші болти зробив. Шприлькі виточив з залізничних болтів отворирозсверлив різьбу нарізав . Кріплення гідроциліндра купив і фіксатор навіки замінив поставив бак переварив дляшвидкиго демонтажу г/ц вичистив баки + вийняв з звідти монтіровки походу сунили замість щупа купив сито з 40-вочного бака поставив зробив щупа з мірками орієнтованими.
ID: 827679556
Зв’язатися з продавцем
xxx xxx xxx
Опубліковано 23 квітня 2024 р.
Трактор МТЗ 80 у хорошому
6 000 $
Договірна
Місцезнаходження