Повідомлення
  • Укр
  • Рус
Додати оголошення
  1. Головна
  2. Запчастини для транспорту
  3. Запчастини для іншої техніки
  4. Для сільгосптехніки
  5. Для сільгосптехніки - Дніпропетровська область
  6. Для сільгосптехніки - Новоолександрівка
судовой двигатель ЯМЗ-236СП4 с реверс-редуктором в сборе
судовой двигатель ЯМЗ-236СП4 с реверс-редуктором в сборе
судовой двигатель ЯМЗ-236СП4 с реверс-редуктором в сборе
судовой двигатель ЯМЗ-236СП4 с реверс-редуктором в сборе
судовой двигатель ЯМЗ-236СП4 с реверс-редуктором в сборе
судовой двигатель ЯМЗ-236СП4 с реверс-редуктором в сборе
судовой двигатель ЯМЗ-236СП4 с реверс-редуктором в сборе
РекламуватиПідняти
  • Бізнес

  • Стан: Нове

Опис

Продам Дизельный двигатель с реверс редуктором БМК-Т, можно по отдельности, реверс-редуктор - 250000грн.
Характеристики:
мотор ЯМЗ-236 СП-4
Мощность двигателя 132.3 квт (дизельный V-образный (179.88 л.с.)
Запас плавучести 40%

Основные тактико-технические характеристики БМК-Т
Тип машины. буксирный моторный катер
Снаряженная масса. 6 т.
Экипаж. 2 чел.
Тяга на швартовых. 2040 кг. (20 Кн.)
Максимальная скорость. 12 км/час
Габаритные размеры:
длина. 8.6м.
ширина. 2.7м.
высота (без мачты) 2.2 м
Максимальная осадка. 0.75м.
Запас хода по топливу. 15 час.
Двигатель. дизельный V-образный ЯМЗ-236 СП-4
Мощность двигателя. 132.3 квт (179.88 л.с.)
Время разгрузки и подготовки к работе. 3-5 мин.
Запас плавучести. 40% Корпус катера полукатамаранного типа. Десант до 25 чел. пехоты с полным вооружением (численность личного состава ограничена не грузоподъемностью катера, а возможностью размещения л.с. на палубе). Скорость толкания 60-тонного парома с грузом 9 км. в час. Время одного рейса 60-тонного парома через преграду 200-500м. 12-15 мин.

Катер оснащен мощным водооткачивающим насосом (800 л. в мин.), который используется не только для откачки воды из корпуса при пробоинах, но и для мытья понтонов от грязи, тушения горящей техники или объектов, расположенных вблизи водоема.

Стрелкового или артиллерийского вооружения, брони, средств связи катер не имеет.

Буксирно-моторний катер БМК-Т
Буксирно-моторний катер БМК-Т призначений для
евакуації майна та населення з районів паводків та повеней,
пошуку потерпілих на воді, транспортування поромів та
виконання допоміжних робіт при ліквідації надзвичайних
ситуацій та їх наслідків.
Рис. 1.14. Буксирно-моторний катер БМК-Т
Катер БМК-Т гладкопалубний, прямокутної форми, в
плані має обриси корпусу типу «морські сани». Сушею катер
транспортують на шасі автомобіля КрАЗ-255Б, обладнаному
спеціальною платформою.
Таблиця 1.1
Тактико-технічна характеристика БМК-Т
Найменування характеристики показник
Повна маса, т 6
Габаритні розміри, мм:
- довжина 8600
- ширина 2700
- висота 2200
Максимальна швидкість, км/год 17
Максимальне осідання, мм 750
Тягове зусилля, кН 10
Витрата пального, л/год 44
18 Сичевський М.І., Ренкас А.Г., Придатко О.В.
Рис. 1.15. Катер БМК-Т на шасі автомобіля КрАЗ-255Б
Основними частинами катера є корпус, двигун,
трансмісія, рушійно-рульовий комплекс, судові пристрої та
електрообладнання.
Корпус катера призначений для розміщення в ньому
розрахунку, кріплення елементів двигуна і трансмісії,
сприйняття навантажень при штовханні і буксируванні
поромів. Корпус є об’ємом, який забезпечує плавучість
катера на воді.
Три перегородки ділять корпус катера на чотири
герметичних відсіки: носовий, управління, моторний та
кормовий.
В носовому відсіку розміщено якір з канатом,
всмоктувальний та напірні рукави, пожежні стволи та
ежектор.
У відсіку управління розташовані сидіння для екіпажу,
стаціонарний пульт управління, основні елементи систем
осушення і вентиляції, частина приладів електрообладнання.
Відсік управління закритий зверху рубкою.
В моторному відсіку знаходяться двигун, редукторна
передача, вихровий насос, паливні баки та акумуляторні
батареї.
В кормовому відсіку розташовані валопроводи привода
рушія і механізмів підйому-повороту стійок колонки та
холодильник.
Інженерна та спеціальна техніка для ліквідації НС 19
На палубі катера розміщено буксирний і швартовий
пристрої, огорожа та пристосування для віддачі якоря
понтонного парку.
Двигун ЯМЗ-236СП-4 є конвертованим
шестициліндровим чотиритактним дизелем. Він знаходиться
в моторному відсіку корпуса катера та складається з двох
механізмів (кривошипно-шатунного і газорозподільного) та
систем мащення, охолодження, живлення, пуску.
Максимальна потужність двигуна становить 132,5 кВт
при 2100 об/хв.
Трансмісія катера призначена для передачі обертового
моменту від двигуна до гвинтів, механізмів поворотупідйому стійок колонки, генератора та вихрового насоса.
До її складу входять: редукторна передача, передній і
задній вали привода колонки, два передні і два задні вали
привода механізму повороту-підйому стійок колонки, ручний
привод механізму повороту-підйому стійок колонки.
Рушійно-рульовий комплекс призначений для
забезпечення руху та маневрування катера на воді. Він
виконаний у вигляді поворотно-відкидної колонки. Рушіями
є два гребних гвинти в насадках.
Поворотно-відкидна колонка складається з плити,
роздавальної коробки, двох стійок, двох механізмів
повороту-підйому стійок, двох замків заднього ходу і двох
транспортних упорів.
Рис. 1.16. Рушійнорульовий комплекс
20 Сичевський М.І., Ренкас А.Г., Придатко О.В.
До суднових пристроїв і систем відносяться: якірний,
швартовий і буксирно-зчіпний пристрої, системи вентиляції,
осушення, пожежогасіння, миття і відкачування води з
понтонів.
Якірний, швартовий та буксирно-зчіпний пристрої
використовують для обмеження руху катера на воді та
буксирування поромів.
Система вентиляції призначена для примусового
вентилювання моторного відсіку та відсіку управління
катера. Вентиляція моторного відсіку забезпечується завдяки
розрідженню, яке створюється в ньому під час роботи
двигуна. Вентилювання повітря в рубці забезпечує
відцентровий нагнітач.
Рис. 1.17. Система
пожежогасіння,
миття та
відкачування води з
понтонів:
1 – кінгстон; 2 –
маховик; 3 – вал; 4 і 9
– напірні крани; 5 –
приймальна гайка; 6 –
полімерна вставка; 7
– напірна труба; 8 –
приймальна труба; 10
– вихровий насос; 11 і
12 – спускові пробки;
13 – трубки
манометра; 14 –
фільтр
Система осушення призначена для видалення води з
корпусу катера. До її складу входить ручний насос ИР-20,
Інженерна та спеціальна техніка для ліквідації НС 21
переносний всмоктувальний рукав із забірником та
випускний трубопровід.
Для видалення води з важкодоступних місць
використовують шприц.
Система пожежогасіння, миття та відкачування води
з понтонів складається з вихрового насоса, двох напірних та
одного всмоктувального рукавів, фільтра, двох стволів РС-50,
забортного клапана (кінгстона) та переносного ежектора.
Забір води може здійснюватися як через кінгстон, так і
через всмоктувальний рукав, приєднаний до приймальної
гайки. Заповнення системи водою здійснюють через
приймальну гайку. Переносний ежектор застосовують для
відкачування води з понтонів.
Електрообладнання катера призначене для пуску
двигуна, забезпечення роботи дистанційного керування,
електромагнітних муфт, приладу нічного бачення і нагнітача
повітря, а також для освітлення і сигналізації. До його складу
входять джерела та споживачі електроенергії, допоміжні та
контрольно-вимірювальні прилади.
Джерелами електроенергії є чотири стартерні
акумуляторні батареї 6МСТ-140, встановлені в моторному
відсіку, генератор Г-270А1, призначений для живлення
електроенергією всіх споживачів та генератор ГСК-1500Ж
напругою 27 В і потужністю 1000 Вт, призначений для
живлення електроенергією очисника повітря.
Споживачами електроенергії є стартер СТ-103;
електромагнітні муфти приводів рушійно-рульового
комплексу, виконавчий механізм управління паливним
насосом високого тиску, звуковий сигнал, склоочисники,
нагнітач повітря та прилади зовнішнього і внутрішнього
освітлення.
Допоміжними приладами є виносний пульт і релейний
блок.
22 Сичевський М.І., Ренкас А.Г., Придатко О.В.
Контрольно-вимірювальними приладами є амперметр,
електротахометр, давач тиску оливи та покажчик рівня
пального в баках з давачами.
Запитання для самоконтролю
1. Призначення, ТТХ буксирно-моторного катера БМК-Т.
2. Загальна будова катера БМК-Т.
3. Призначення, особливості конструкції двигуна та
трансмісії катера БМК-Т
4. Призначення, особливості конструкції рушійно-рульового
комплексу катера БМК-Т.
5. Призначення, особливості конструкції суднових пристроїв
та систем катера БМК-Т.
6. Призначення, особливості конструкції електрообладнання
катера БМК-Т.
ID: 643006529

Зв’язатися з продавцем

User avatar

Сергей Александрович Моторчих

на OLX з серпень 2016

Онлайн в 17:45

xxx xxx xxx

Опубліковано 25 квітня 2024 р.

судовой двигатель ЯМЗ-236СП4 с реверс-редуктором в сборе

250 000 грн.

МОТОРЧИХ

Користувач

Місцезнаходження

Про нас

Безкоштовна аплікація на твій телефон