Приватна особа
Марка: Інша марка
Стан: Новий
Умови продажу: Звичайний продаж
Рік випуску: 2023
Тип автобуса: Туристичний / Міжміський автобус
Кількість місць: 10
Пробіг: 2 км
Розмитнений: Так
Тип приводу: Задній
Технічний стан: На ходу, технічно справний
Опис
З моменту дебюту X-Trail 200 минуло більше 3-х років. За цей час ми почули різні думки щодо моделі. Деякі її лаяли і продовжують робити це і зараз – ну, на здоров'я. Багато хто вважав її негарною копією "Гуся" - це взагалі даремно, тому що з точки зору і техніки і ціни Гусь "десь в небі", а X-Trail набагато більш приземлений і в прямому і переносному сенсах. Проте найбільше було тих, хто голосував за цей мотоцикл своїми кревними. Їм-то ми і вдячні за покупку і думки і критику. Вона була корисною для розуміння недоліків моделі, обґрунтованої для її вдосконалення. У період 2018-2019 років ми вже зробили ряд кроків щодо деяких технічних доопрацювань та змін. Але тільки в моделі зразка 2020 року ми змогли реалізувати найважливіші та важливі вдосконалення. Чому саме зараз, а не раніше? Причина полягає в тому, що втілення в життя будь-якої значної технічної зміни це складний процес для самого Виробника.
Нижче ми проведемо короткий лікнеп - це для тих, кому цікаво, тим кому "НЕ ТРЕБА" краще пропустити абзац.
Узгодження зміни однієї єдиної деталі має пройти такі щаблі:
Депаратамент дослідження та розвитку (R&D центр) - їхнє завдання обґрунтувати відповіді на запитання: Навіщо? Для чого? Як покращить? Наскільки це потрібно? Чи точно буде краще? І ще з десяток питань, які можуть здатися безглуздими ... звичайному власнику мотоцикла;
Департамент постачання комплектуючими (можливість виробництва або покупки у суміжних постачальників)
Інженерно-технічний відділ (доцільність впровадження та функціональна працездатність);
Контроль цеху складання (наскільки ускладнить або змінить процес складання, підготовка техзавдання для відповідальних осіб щодо впровадження зміни до процесу складання;
Фінансово-аналітичний відділ – скільки коштує, наскільки збільшить собівартість;
Логістичний відділ (оцінка термінів постачання деталі, запчастин, складів комплектуючих);
Відділ технічного контролю готового виробу - ті, хто оцінює наскільки зразок або впроваджена зміна відображає мету. Вони ж готують тестовий зразок та перевіряють;
Твердження у керівного персоналу технічного та фінансового департаментів;
Все це неможливо узгодити та втрусити за дні чи тижні. За фактом, це рухається місяці. Це не погано і не добре - це реальність життєвих циклів та процесів, які встановлені на заводі з виробництва. Система дійсно досить повільна, але ця машина рухається без збоїв тільки в тому випадку, якщо кожен найменший процес розкладений на дії, які детально описані на аркуші паперу (або у файлі на комп'ютері) і складені на одній з декількох сотень поличок, з яких кожен найголовніший керівник та/або найпростіший збирач бере адресовану йому інструкцію, де написано, що і як він повинен зробити, в якій послідовності, за який час і як саме.
Так, і ще, якщо Ви думаєте, що всі інші великі виробники чого завгодно і в будь-якій країні працюють зовсім інакше - в 97% випадків Ваша думка помилкова (3% залишимо на теорію ймовірності та супер-інновації). Ми описали тут дуже спрощену (намагалися викласти максимально просто) логіку побудови виробничого механізму на прикладі заводу Shineray з виготовлення та збирання мотоциклів. А додайте до цього ще й сам виробничий цикл, черговість виробництва (Shineray виробляє техніку для кількох десятків країн), час, який вантаж проводить у дорозі. І тоді картина стане яснішою, а розуміння, сподіваємось, більше...
Нижче ми проведемо короткий лікнеп - це для тих, кому цікаво, тим кому "НЕ ТРЕБА" краще пропустити абзац.
Узгодження зміни однієї єдиної деталі має пройти такі щаблі:
Депаратамент дослідження та розвитку (R&D центр) - їхнє завдання обґрунтувати відповіді на запитання: Навіщо? Для чого? Як покращить? Наскільки це потрібно? Чи точно буде краще? І ще з десяток питань, які можуть здатися безглуздими ... звичайному власнику мотоцикла;
Департамент постачання комплектуючими (можливість виробництва або покупки у суміжних постачальників)
Інженерно-технічний відділ (доцільність впровадження та функціональна працездатність);
Контроль цеху складання (наскільки ускладнить або змінить процес складання, підготовка техзавдання для відповідальних осіб щодо впровадження зміни до процесу складання;
Фінансово-аналітичний відділ – скільки коштує, наскільки збільшить собівартість;
Логістичний відділ (оцінка термінів постачання деталі, запчастин, складів комплектуючих);
Відділ технічного контролю готового виробу - ті, хто оцінює наскільки зразок або впроваджена зміна відображає мету. Вони ж готують тестовий зразок та перевіряють;
Твердження у керівного персоналу технічного та фінансового департаментів;
Все це неможливо узгодити та втрусити за дні чи тижні. За фактом, це рухається місяці. Це не погано і не добре - це реальність життєвих циклів та процесів, які встановлені на заводі з виробництва. Система дійсно досить повільна, але ця машина рухається без збоїв тільки в тому випадку, якщо кожен найменший процес розкладений на дії, які детально описані на аркуші паперу (або у файлі на комп'ютері) і складені на одній з декількох сотень поличок, з яких кожен найголовніший керівник та/або найпростіший збирач бере адресовану йому інструкцію, де написано, що і як він повинен зробити, в якій послідовності, за який час і як саме.
Так, і ще, якщо Ви думаєте, що всі інші великі виробники чого завгодно і в будь-якій країні працюють зовсім інакше - в 97% випадків Ваша думка помилкова (3% залишимо на теорію ймовірності та супер-інновації). Ми описали тут дуже спрощену (намагалися викласти максимально просто) логіку побудови виробничого механізму на прикладі заводу Shineray з виготовлення та збирання мотоциклів. А додайте до цього ще й сам виробничий цикл, черговість виробництва (Shineray виробляє техніку для кількох десятків країн), час, який вантаж проводить у дорозі. І тоді картина стане яснішою, а розуміння, сподіваємось, більше...
ID: 834196822
Зв’язатися з продавцем
xxx xxx xxx
Опубліковано 14 лютого 2024 р.
Shaneray X-Trail 200
1 500 $
Місцезнаходження