Повідомлення
  • Укр
  • Рус
Додати оголошення
  1. Головна
  2. Запчастини для транспорту
  3. Мотозапчастини
  4. Запчастини двигуна
  5. Запчастини двигуна - Київська область
  6. Запчастини двигуна - Київ
  7. Запчастини двигуна - Шевченківський
Розкоксування очищення каталізатора сажевого фільтру ЕГР TFSI TSI EGR
Розкоксування очищення каталізатора сажевого фільтру ЕГР TFSI TSI EGR
Розкоксування очищення каталізатора сажевого фільтру ЕГР TFSI TSI EGR
Розкоксування очищення каталізатора сажевого фільтру ЕГР TFSI TSI EGR
Розкоксування очищення каталізатора сажевого фільтру ЕГР TFSI TSI EGR
Розкоксування очищення каталізатора сажевого фільтру ЕГР TFSI TSI EGR
Розкоксування очищення каталізатора сажевого фільтру ЕГР TFSI TSI EGR
Розкоксування очищення каталізатора сажевого фільтру ЕГР TFSI TSI EGR
РекламуватиПідняти
  • Приватна особа

  • Стан: Нове

  • Тип запчастини: Оригінал

  • OLX Доставка

Опис

ЩО ТАКЕ ВОДНЕВЕ ОЧИЩЕННЯ ДВИГУНА? Водневiнг двигуна / розкоксування воднем - опція, спрямована на очищення двигуна внутрішнього згоряння від сажі, коксу та нагару, що накопичилися в період експлуатації. Простими словами, це розкладання нагару (піролізу) під дією високої температури. При цьому ДВС продовжує працювати у звичайному режимі. Особливість процедури у цьому, що це маніпуляції проводяться без розбирання силового вузла. На відміну від інших методів очищення водень не шкодить внутрішнім елементам, а взаємодіє тільки з хімічними компонентами з подальшим виведенням шкідливих елементів через вихлопну трубу.
Водневiнг двигуна часто розглядається як спосіб
заощадити на капітальному ремонті та вирішити поточні проблеми з двигуном (зменшити витрати масла, збільшити компресію тощо). Очищення ДВЗ воднем з'явилося в Європі, Азії та США 10 років тому. При цьому європейські СТО роблять цю процедуру кожного ТО автомобіля. Рекомендована частота проведення водень (за версією розробників) складає в середньому раз в 7-15 тисяч кілометрів. Такий підхід дозволяє уникнути забруднення двигуна та продовжити його ресурс. Багато хто досі вважає цю процедуру міфом, але практика показує, що технологія працює та дає результат. Звичайно, вона не відновлює "убитий" двигун, але, як мінімум, продовжить його ресурс.

ЩО ДАЄ ВОДНЕВЕ ОЧИЩЕННЯ ДВИГУНА Розкоксування двигуна воднем дає такі результати:
Усунення шуму вібрації,
троїння двигуна.
Зниження витрати пального. Очищає елементи вихлопу, каталізатора,
EGR-клапану,
фільтрів.
Видалення нагару на маслознімних кільцях, свічках, клапанах, форсунках та інших елементах двигуна. Зменшення шкоди від вихлопу. Підвищення компресії. Усунення проблеми з «масложерством» двигуна.
Відновлення потужності ДВЗ.

КОЛИ ВАРТО ПРОВОДИТИ ПРОЦЕДУРУ
Розкоксування воднем вимагає проведення з появою низки тривожних симптомів.
Виділимо основні:
Підвищення витрати пального. Поява ознак перевитрати олії. Утруднений пуск двигуна "на холодну".
Троїння та підвищення «димності» силового вузла. Нестійкість роботи силового агрегату.
Зменшення оборотів на холостых
. Поступове прогоряння клапанів. Підвищені вібрації двигуна.
Проблеми із пуском ДВС. Загальмованість авто під час натискання на педаль газу. Поява запаху гару у вихлопних газах тощо.
Перше очищення рекомендується проводити на машинах, які досягли 2-річного віку або після 40 000 км пробігу. В цьому випадку в ДВЗ накопичується бруд, що вимагає видалення.
ВІД ЧОГО ПОБУВАЄ Водневiнг

Розкоксування воднем дозволяє видалити відкладення в ДВЗ
Останні складаються із трьох елементів:
Шлаки. Незначні забруднення, які накопичуються в тих місцях двигуна, де має місце низька температура. Шлаки складаються з елементів недогорілого пального, олії та води.
Нагар. Відкладення, що складаються із золи та вуглецю.
Лаки. Є еластичною плівкою, що з'являється на циліндрах і поршнях біля маслознімних і компресійних кілець. Причиною коксування може бути низька якість палива, невчасна заміна олії (або її низька якість), порушення правил експлуатації та застосування неякісних запчастин
ЯК ЦЕ ПРАЦЮЄ
Багато питань стосується принципу впливу технології, адже не зовсім зрозуміло, як звичайний водень може очистити двигун від забруднень.
Для початку відзначимо, що водень є газом з високою температурою горіння. Вона вища, ніж у бензину, цим і забезпечуються його унікальні якості.
Принцип дії схожий на очищення двигуна шляхом натискання в підлогу педалі акселератора. За такої дії водія підвищується надходження пального, і збільшується температура всередині мотора, а шар нагару вилітає через систему вихлопу.
Досвідчені співробітники СТО рекомендують проводити таку процедуру на трасі хоча б двічі на рік. У ситуації з воднем все простіше.
Газ подається в двигун через систему забору повітря і підвищує температуру займання. В результаті двигун очищається, перебуваючи на холостом ходу, тому навантаження на нього мінімальне. Після завершення процесу можна побачити, як з вихлопної системи виходить накопичене «сміття». На відміну від класичного методу
газ до підлоги", тут не потрібно виїжджати на трасу і протягом 40-50 хвилин тиснути на газ. Як зазначалося, ефективність водню пояснюється його теплотворною здатністю, яка втричі більша, ніж у бензину. Після запалення газ дає потужний імпульс для руйнування молекулярних зв'язків зовнішнього шару вуглецевих відкладень. У процесі термічного впливу вуглецеві відкладення розбиваються на молекули, що забезпечує очищення фільтру сажі і каталізатора. При такому способі розкоксування двигуна застосовується стехіометрична суміш кисню і водню (оксигідрогена) або інакше газ Брауна, що дозволяє видаляти забруднення без забивання системи вихлопу.
У процесі очищення з'являється пара, яка розчиняє забруднення та допомагає виводити їх через вихлопну трубу.

ЯК РОБИТЬ ВОДОРОДНЕ ОЧИЩЕННЯ БЕНЗИНОВОГО І ДИЗЕЛЬНОГО ДВИГУНА

Для розкоксування воднем застосовується спеціальне устаткування що у ролі джерела газу Брауна. Процедура за часом триває близько 60-90 хвилин, але все залежить від об'єму мотора. Наприклад, для двигуна об'ємом 3.3 літри потрібно 70 хвилин, а двигуна на 2.0 літра 60 хвилин. Загальний алгоритм дій має такий вигляд:
Підключення апарату (реактора), що генерує газ Брауна (оксидроген) до автомобіля через повітрозабірник. Як правило, шланг підключається перед повітряним фільтром, але все залежить від конструкції авто, в деяких випадках підключення здійснюється після повітряного фільтра і витратометра повітря. Увімкнення апарата (у деяких моделях обладнання передбачений спеціальний блок управління, який підключається до АКБ і автоматично вимикається, якщо мотор глухне).
Виділення водню із пристрою за рахунок взаємодії струму та води.
Робота ДВС протягом певного часу на ХХ із періодичним натисканням на газ.
Виділення в камері згоряння двигуна рекордної кількості енергії.
Протікання всередині хімічної реакції, що передбачає руйнування вуглеводневих відкладень з утворенням колектора випуску високотемпературної пари. Розм'якшення забруднень та їх викид через трубу вихлопу у вигляді брудної води, сажі та вуглекислого газу. В результаті проведених маніпуляцій розкоксування воднем прибирає нагар, а елементи газу діють за принципом засобу, що очищає. Вони розріджують затверділі забруднення та допомагають їм вийти через систему вихлопу.
При регулярному проходженні процедури водень можна заощадити гроші на капремонт.
За заявою фахівців, розкоксування допомагає впоратися навіть із товстим шаром нагару без ризику для двигуна
Бажаемо ,,титанового здоров'я" Вашему двигуну
Запис по телефону
Знаходимось на Подолi
Телефонуйте будь ласка завчасно
ID: 844657750

Зв’язатися з продавцем

Hydrogen

на OLX з лютий 2024

Онлайн 10 травня 2024 р.

xxx xxx xxx

Опубліковано 28 квітня 2024 р.

Розкоксування очищення каталізатора сажевого фільтру ЕГР TFSI TSI EGR

955 грн.

Користувач

Місцезнаходження

Безкоштовна аплікація на твій телефон