Бізнес
Навчання онлайн: Є
Опис
Репетитор з вивчення програми Maya / Substance Painter / Marvelous / ZBrush
Пропоную навчання 3D моделювання та текстурингу у програмах Maya/Substance Painter/Marvelous / ZBrush / Marmoset
Заняття проводяться онлайн (у скайпі), Вартість індивідуального заняття 400 грн/година.
Тривалість заняття за домовленістю від 1 до 3 годин
Найбільш ефективні результати дає системне навчання за комплексною програмою (курс розрахований на 1-3 місяці), але в залежності від ваших цілей
можливі як разові консультації з конкретних тем, так робота над вашими проектами.
Професійно займаюся 3D моделлінгом більше 8 років, тому мої заняття можуть бути корисні як початківцям, так і тим, хто вже має досвід.
Під час проходження курсу ви зможете самостійно вибрати моделі, над якими ми працюватимемо під час навчання. Також, у вас будуть відеозаписи індивідуальних занять, щоб ви могли за бажанням повторити пройдений матеріал або додатково розібрати важливі моменти.
План курсу (коригується під ваші потреби)
1. Знайомство з програмою
- Навігація
- інтерфейс
- способи маніпуляції об'єктами (груповання, вирівнювання тощо)
- опорна точка pivot point
2. Створення найпростіших об'єктів, їх властивості, способи трансформації. Робота з компонентами об'єктів: vertex, face, adge
- інструменти моделювання extrud, bevel...
3. Топологія, правила побудови сітки об'єктів
- поняття low-poly, midle-poly, hight poli modeling
- особливості моделювання під згладжування (subdividion)
4. Практика. Вибір об'єкта, на прикладі якого детально розглядатимемо вже вивчені та додаткові інструменти та можливості програми…
- підбір референсів
- моделінг за імпортованими в сцену зображеннями або кресленнями
- робота з редактором матеріалів
5. Підготовка до текстурування моделі. UV-mapping. Робота з UV Editor, детальний аналіз його функціоналу.
6. Технологія Normal-map (використовується в іграх) Запікання карт нормалей (normal-map)
7. Експорт готової 3D моделі в Substance Painter для подальшого текстурування.
Огляд Substance Painter, підключення карти нормалей, запікання текстурних карток.
Матеріали, смарт-матеріали, принципи роботи генераторів
Якщо цікавлять приклади моїх робіт, напишіть мені я відправлю посилання на портфоліо
Напишіть мені, яких цілей ви хотіли б досягти в результаті навчання, і ми разом підберемо відповідний для вас формат та зручний час!
Пишіть в телеграм Grun_katze
Або набирайте на лайф
Пропоную навчання 3D моделювання та текстурингу у програмах Maya/Substance Painter/Marvelous / ZBrush / Marmoset
Заняття проводяться онлайн (у скайпі), Вартість індивідуального заняття 400 грн/година.
Тривалість заняття за домовленістю від 1 до 3 годин
Найбільш ефективні результати дає системне навчання за комплексною програмою (курс розрахований на 1-3 місяці), але в залежності від ваших цілей
можливі як разові консультації з конкретних тем, так робота над вашими проектами.
Професійно займаюся 3D моделлінгом більше 8 років, тому мої заняття можуть бути корисні як початківцям, так і тим, хто вже має досвід.
Під час проходження курсу ви зможете самостійно вибрати моделі, над якими ми працюватимемо під час навчання. Також, у вас будуть відеозаписи індивідуальних занять, щоб ви могли за бажанням повторити пройдений матеріал або додатково розібрати важливі моменти.
План курсу (коригується під ваші потреби)
1. Знайомство з програмою
- Навігація
- інтерфейс
- способи маніпуляції об'єктами (груповання, вирівнювання тощо)
- опорна точка pivot point
2. Створення найпростіших об'єктів, їх властивості, способи трансформації. Робота з компонентами об'єктів: vertex, face, adge
- інструменти моделювання extrud, bevel...
3. Топологія, правила побудови сітки об'єктів
- поняття low-poly, midle-poly, hight poli modeling
- особливості моделювання під згладжування (subdividion)
4. Практика. Вибір об'єкта, на прикладі якого детально розглядатимемо вже вивчені та додаткові інструменти та можливості програми…
- підбір референсів
- моделінг за імпортованими в сцену зображеннями або кресленнями
- робота з редактором матеріалів
5. Підготовка до текстурування моделі. UV-mapping. Робота з UV Editor, детальний аналіз його функціоналу.
6. Технологія Normal-map (використовується в іграх) Запікання карт нормалей (normal-map)
7. Експорт готової 3D моделі в Substance Painter для подальшого текстурування.
Огляд Substance Painter, підключення карти нормалей, запікання текстурних карток.
Матеріали, смарт-матеріали, принципи роботи генераторів
Якщо цікавлять приклади моїх робіт, напишіть мені я відправлю посилання на портфоліо
Напишіть мені, яких цілей ви хотіли б досягти в результаті навчання, і ми разом підберемо відповідний для вас формат та зручний час!
Пишіть в телеграм Grun_katze
Або набирайте на лайф
ID: 610620709
Зв’язатися з продавцем
xxx xxx xxx
Опубліковано 09 травня 2024 р.
Репетитор Maya / 3DsMax / Substance Painter / ZBrush
Місцезнаходження