Повідомлення
  • Укр
  • Рус
Додати оголошення
  1. Головна
  2. Бізнес та послуги
  3. Послуги освіти та спорту
  4. Репетитори
  5. Репетитори - Київська область
  6. Репетитори - Київ
  7. Репетитори - Голосіївський
Репетитор Maya / 3DsMax / Substance Painter / ZBrush
Репетитор Maya / 3DsMax / Substance Painter / ZBrush
Репетитор Maya / 3DsMax / Substance Painter / ZBrush
Репетитор Maya / 3DsMax / Substance Painter / ZBrush
РекламуватиПідняти
  • Бізнес

  • Навчання онлайн: Є

Опис

Репетитор з вивчення програми Maya / Substance Painter / Marvelous / ZBrush

Пропоную навчання 3D моделювання та текстурингу у програмах Maya/Substance Painter/Marvelous / ZBrush / Marmoset

Заняття проводяться онлайн (у скайпі), Вартість індивідуального заняття 400 грн/година.
Тривалість заняття за домовленістю від 1 до 3 годин

Найбільш ефективні результати дає системне навчання за комплексною програмою (курс розрахований на 1-3 місяці), але в залежності від ваших цілей
можливі як разові консультації з конкретних тем, так робота над вашими проектами.

Професійно займаюся 3D моделлінгом більше 8 років, тому мої заняття можуть бути корисні як початківцям, так і тим, хто вже має досвід.

Під час проходження курсу ви зможете самостійно вибрати моделі, над якими ми працюватимемо під час навчання. Також, у вас будуть відеозаписи індивідуальних занять, щоб ви могли за бажанням повторити пройдений матеріал або додатково розібрати важливі моменти.

План курсу (коригується під ваші потреби)

1. Знайомство з програмою
- Навігація
- інтерфейс
- способи маніпуляції об'єктами (груповання, вирівнювання тощо)
- опорна точка pivot point

2. Створення найпростіших об'єктів, їх властивості, способи трансформації. Робота з компонентами об'єктів: vertex, face, adge

- інструменти моделювання extrud, bevel...

3. Топологія, правила побудови сітки об'єктів

- поняття low-poly, midle-poly, hight poli modeling
- особливості моделювання під згладжування (subdividion)

4. Практика. Вибір об'єкта, на прикладі якого детально розглядатимемо вже вивчені та додаткові інструменти та можливості програми…
- підбір референсів
- моделінг за імпортованими в сцену зображеннями або кресленнями
- робота з редактором матеріалів

5. Підготовка до текстурування моделі. UV-mapping. Робота з UV Editor, детальний аналіз його функціоналу.

6. Технологія Normal-map (використовується в іграх) Запікання карт нормалей (normal-map)

7. Експорт готової 3D моделі в Substance Painter для подальшого текстурування.
Огляд Substance Painter, підключення карти нормалей, запікання текстурних карток.
Матеріали, смарт-матеріали, принципи роботи генераторів

Якщо цікавлять приклади моїх робіт, напишіть мені я відправлю посилання на портфоліо

Напишіть мені, яких цілей ви хотіли б досягти в результаті навчання, і ми разом підберемо відповідний для вас формат та зручний час!

Пишіть в телеграм Grun_katze
Або набирайте на лайф
ID: 610620709

Зв’язатися з продавцем

User avatar
Facebook connected icon

Алёна

на OLX з березень 2017

Онлайн 03 травня 2024 р.

xxx xxx xxx

Опубліковано 09 травня 2024 р.

Репетитор Maya / 3DsMax / Substance Painter / ZBrush

Користувач

Місцезнаходження

Безкоштовна аплікація на твій телефон