Бізнес
Марка: Lifan
Тип: Кросс
Стан: Новий
Об'єм двигуна: 249 см³
Коробка передач: Ручна/Механіка
Розмитнений: Так
Тип приводу: Ланцюг
Рік випуску: 2023
Умови продажу: Звичайний продаж
Технічний стан: На ходу, технічно справний
Опис
Мотоцикл LIFAN KPX 250, це не перший цивільний ендуро в історії модельного ряду Виробника. У нього було не так вже й мало попередників. Однак пауза між колишнім і новим варіантом виявилася досить тривалою за часом.
Причина полягала насамперед у створенні нового агрегату, який призначався для саме таких їздових дисциплін. Хороші двигуни у LIFAN, звісно ж, були, є і будуть, але вдосконалення конструкції нового зразка потребувало часу.
Новий агрегат серії NBS250 відрізняється від усіх варіантів моторів, які встановлюються на звичайні дорожні мотоцикли LIFAN. Ні для кого не секрет, що на версіях мотоциклів, які насамперед призначені для їзди поза твердими дорогами, нехай навіть і умовних крос-ендуро рейдів, робочий діапазон обертів двигуна, послідовна градація між собою перших 4-х передач із запасом крутного моменту на кожній з них (окрім 5 та 6 - ці скоріше орієнтовані на зниження обертів двигуна та більшої економії пального), достатній запас (без перегріву) за робочим температурним діапазоном (ефективність повітряного охолодження двигуна під навантаженням за низької швидкості руху) по-доброму мають відрізнятися від звичайних мото, які рухаються по рівних покриттях із пристойною швидкістю.
З урахуванням цих моментів було створено новий двигун, який встановлюється на KPX 250.
Причина полягала насамперед у створенні нового агрегату, який призначався для саме таких їздових дисциплін. Хороші двигуни у LIFAN, звісно ж, були, є і будуть, але вдосконалення конструкції нового зразка потребувало часу.
Новий агрегат серії NBS250 відрізняється від усіх варіантів моторів, які встановлюються на звичайні дорожні мотоцикли LIFAN. Ні для кого не секрет, що на версіях мотоциклів, які насамперед призначені для їзди поза твердими дорогами, нехай навіть і умовних крос-ендуро рейдів, робочий діапазон обертів двигуна, послідовна градація між собою перших 4-х передач із запасом крутного моменту на кожній з них (окрім 5 та 6 - ці скоріше орієнтовані на зниження обертів двигуна та більшої економії пального), достатній запас (без перегріву) за робочим температурним діапазоном (ефективність повітряного охолодження двигуна під навантаженням за низької швидкості руху) по-доброму мають відрізнятися від звичайних мото, які рухаються по рівних покриттях із пристойною швидкістю.
З урахуванням цих моментів було створено новий двигун, який встановлюється на KPX 250.
ID: 797272590
Зв’язатися з продавцем
xxx xxx xxx