Повідомлення
  • Укр
  • Рус
Додати оголошення
  1. Головна
  2. Авто
  3. Мото
  4. Квадроцикли
  5. Квадроцикли - Запорізька область
  6. Квадроцикли - Запоріжжя
  7. Квадроцикли - Комунарський
Новинка 2023 року!!! Квадроцикл SHARX 300
Новинка 2023 року!!! Квадроцикл SHARX 300
Новинка 2023 року!!! Квадроцикл SHARX 300
Новинка 2023 року!!! Квадроцикл SHARX 300
Новинка 2023 року!!! Квадроцикл SHARX 300
РекламуватиПідняти
  • Бізнес

  • Марка: Інша марка

  • Стан: Новий

  • Пробіг: 0

  • Об'єм двигуна: 300

  • Коробка передач: Автомат

  • Розмитнений: Так

  • Тип: Звичайний

  • Тип приводу: Задній

  • Умови продажу: Звичайний продаж

  • Рік випуску: 2023

  • Технічний стан: На ходу, технічно справний

  • Комфорт: Запуск кнопкою

Опис

В наявності в Запоріжжі.
Офіційний дилер Запорізької області.
Офіційна техніка з гарантією!

Актуальна ціна в доларах. Для отримання ціни в гривнях помножте ціну з оголошення на комерційний курс. Олх переводе неправильно!!

Магазин «Мототехніка»
провулок Заполянрний 1(траса Харків-Сімферополь,напроти "Метро")

Доставка по місту,області і сусідніх областях !

Нова модель SHARX 300 - це дуже цікавий варіант популярних транспортних засобів для можливостей пересування поза межами звичайних доріг.

У цьому описі ми позначимо лише деякі технічні елементи конструкції новинки. Ми чекаємо на прибуття моделі, щоб можна було ознаймитесь з нею ретельно та надати більше інформації щодо загальних можливостях та деяких особливостях.
Силовий агрегат
Двигун на моделі встановлено цікавий. А його особливість у тому, що розроблявся він виробником виключно для встановлення на квадроцикли, подібні до них 4-х колісні малоформатні баггі або схожі транспортні засоби для використання поза дорогами.
Кілька ключових особливостей агрегату полягають у тому, що коробку передач виділено в окремий елемент, вали КПП не перебувають у картері двигуна, тому що конструкція шестерних пар виконана в масивному габаритному форматі для "перетравлення" навантажувальних режимів руху техніки, на яку встановлено мотор. Не можна забувати про те, що в ній передбачено і два режими "HIGH" - підвищений і "LOW" - знижений. Габарити і вага деталей трансмісії в такому разі мають значення, тому що зі звичайного скутерного або мотоциклетного двигуна зробити живучу, надійну КПП для позашляховика все-таки дуже складно (cкутерні варіанти швидше для малорозмірних квадриків підходять).
Картер двигуна окремий і особливої форми, щоб у режимах великого кута нахилу не було масляного голодування. Сам циліндр і головка циліндра мають достатню товщину корпусу, щоб у режимах температурних навантажень витримувати баланс нагріву без шкоди.
Рідинне охолодження з немаленьким за розмірами радіатором та вентилятором також покликане продовжити ресурс мотора, який штовхає вперед пристойний за розмірами і масою екземпляр ТЗ.
А перемикання між знижувальним і підвищувальним рядами виконує райдер за допомогою переміщення звичайного механічного важеля, сам механізм не має купу електронних датчиків, бо складність зворотньо пропорційна надійності.
- Двигун має ступінь стиснення 10.7: 1 та двоклапаний ГРМ. Він достатньо, але не надлишково потужній. Зворотний бік такої медалі - це збільшення надійності та моторесурсу агрегату (звичайно ми говоримо про двигун саме для цього транспортного засобу з урахуванням співвідношення кожного кілограма маси на одиницю потужності та навантажень на агрегат в умовах бездоріжжя).
У головці циліндру знаходиться один розподільний вал, який приводиться пластинчастим ланцюгом, а регулювання теплових зазорів на впускних та випускних клапанах іноді потрібно здійснювати за допомогою звичайних щупів.
З обох сторін двигун закритий захисними екранами для мінімізації попадання бруду/вологи в вузлові елементи. Живлення двигуна здійснюється за допомогою інжекторної системи.
Трансмісія
Безступінчастий варіатор (CVT) є невід'ємною частиною самого двигуна. Стандартний тип КПП, що використовується на аналогічних всюдиходах. Конструкція немає особливих проблем, через ролики варіатору те ремінь, потужність передається в КПП яка має два режими:
Знижувальна (L) - в даному положенні досягається максимальний крутний момент при низькій швидкості, що необхідно для підняття в гору, буксирування або збереження постійно низької швидкості.
Підвищена (H): стандартний режим для звичайного руху квадроцикла.
Перемикання між режимами їзди вперед і назад організоване за допомогою зручного, хваткого важеля, розташованого з правого боку. Єдиним обмеженням є необхідність зупинки для зміни передбачених режимів КПП.
Крутний момент передається за допомогою карданного вала на задній редуктор. Від редуктора розходяться дві півосі до лівого і правого колеса. Права піввісь проходить всередині порожнистої труби, яка є частиною маятникового важеля підвіски. Важіль виконаний у такому вигляді тому що це дає змогу зробити його масивнішим і стійкішим в умовах бездоріжжя.
ID: 817737378

Зв’язатися з продавцем

Єгор

на OLX з липень 2013

Онлайн 07 травня 2024 р.

xxx xxx xxx

Опубліковано 15 квітня 2024 р.

Новинка 2023 року!!! Квадроцикл SHARX 300

3 799 $

Користувач

Місцезнаходження

Безкоштовна аплікація на твій телефон