Бізнес
Тип послуги: Інше
Опис
Неймінг у бізнесі – це дисципліна прийняття рішення про те, як називатиметься продукт.
По суті, ім’я (назва) та логотип це знаки. Тільки назва – вербальний знак, а логотип – візуальний. Як наслідок, вони підкоряються єдиним законам маркетингової комунікації.
ПРОЦЕС РОЗРОБКИ:
Мені періодично доводиться займатися неймінгом і я з абсолютною впевненістю можу заявити, що створення якісних імені або назви ні чим не легше розробки логотипу.
Виходячи з мого професійного досвіду в неймінгу, я пропоную розробити для вас 3 абсолютно різні назви. Ці варіанти відповідають основним критеріям назви:
- стислість;
- зрозумілість;
- запам’ятовуваність;
- актуальність;
- оригінальність;
- цільова аудиторія;
- ціновий сегмент;
- зв’язок зі сферою діяльності;
- універсальність;
- фоносемантика;
- позитивні емоції;
- перспектива.
При створенні назви я намагаюсь максимально точно перекласти споживчі характеристики вашого продукту на мову образів та метафор, не втративши інформацію про продукт.
УМОВИ ОПЛАТИ:
Ціна ($$$) обговорюється індивідуально та розділяється на 50% передплати та 50% пілся затвердження фінальної версії назви.
ПРИЄМНІ БОНУСИ:
1. В разі замовлення неймінгу ви отримаєте безкоштовну всеохоплючу консультацію стосовно вашого продукту, а також реєстрації назви торгової марки.
2. За вашим бажанням, я можу вислати вам посилання на відео з моєю лекцією "PRO брендинг". В лекції цікаво, стисло та зрозуміло розкриваються переваги брендингового підходу до ведення бізнесу.
P.S.
Зараз ринок перенасиччений схожими товарами та послугами, тож виділится серед всієї маси ви можете: або ціною, або сервісом, або іміджем, який включає в себе і вербальну складову (назву). І я допоможу вам зробити унікальний імідж для вашого продукту.
--
Більше інформації про неймінг на сайті агенції PYROMIDA.
По суті, ім’я (назва) та логотип це знаки. Тільки назва – вербальний знак, а логотип – візуальний. Як наслідок, вони підкоряються єдиним законам маркетингової комунікації.
ПРОЦЕС РОЗРОБКИ:
Мені періодично доводиться займатися неймінгом і я з абсолютною впевненістю можу заявити, що створення якісних імені або назви ні чим не легше розробки логотипу.
Виходячи з мого професійного досвіду в неймінгу, я пропоную розробити для вас 3 абсолютно різні назви. Ці варіанти відповідають основним критеріям назви:
- стислість;
- зрозумілість;
- запам’ятовуваність;
- актуальність;
- оригінальність;
- цільова аудиторія;
- ціновий сегмент;
- зв’язок зі сферою діяльності;
- універсальність;
- фоносемантика;
- позитивні емоції;
- перспектива.
При створенні назви я намагаюсь максимально точно перекласти споживчі характеристики вашого продукту на мову образів та метафор, не втративши інформацію про продукт.
УМОВИ ОПЛАТИ:
Ціна ($$$) обговорюється індивідуально та розділяється на 50% передплати та 50% пілся затвердження фінальної версії назви.
ПРИЄМНІ БОНУСИ:
1. В разі замовлення неймінгу ви отримаєте безкоштовну всеохоплючу консультацію стосовно вашого продукту, а також реєстрації назви торгової марки.
2. За вашим бажанням, я можу вислати вам посилання на відео з моєю лекцією "PRO брендинг". В лекції цікаво, стисло та зрозуміло розкриваються переваги брендингового підходу до ведення бізнесу.
P.S.
Зараз ринок перенасиччений схожими товарами та послугами, тож виділится серед всієї маси ви можете: або ціною, або сервісом, або іміджем, який включає в себе і вербальну складову (назву). І я допоможу вам зробити унікальний імідж для вашого продукту.
--
Більше інформації про неймінг на сайті агенції PYROMIDA.
ID: 807216277
Зв’язатися з продавцем
xxx xxx xxx