Приватна особа
Марка: Днепр
Пробіг: 4 500 км
Тип: Кастом
Стан: З пробігом
Об'єм двигуна: 649 см³
Коробка передач: Ручна/Механіка
Розмитнений: Так
Тип приводу: Кардан
Рік випуску: 1976
Умови продажу: Звичайний продаж
Технічний стан: Гаражне зберігання, Сервісна книжка, На ходу, технічно справний, Не битий
Безпека: Крашпеди
Опис
Дніпро робив для себе та під себе. Перероблено все, що можна переробити та підігнати, від шестерень грм до шатунів, пальцевих поршнів та всього іншого.
Міст, стоїть 10 пара (одна запчастина з Китаю), замість лопуха ссальник від іномарки! Тобто гальма не вилітаюь через тисячу км.
Коробка. Стоїть четверта пришвидшена передача (шестерні к=1.5, кмз), задня відсутня (навіщо возити металолом).
Двигун. Електронне запалення (модуль Совек, котушка від Газель). Переточені гільзи (кмз), 0 ремонт, але зменшена камера згоряння під 95 бензин. Поршні з термозазорами (кмз). Облекшені шатуни, коромисла, шестерні двигуна. Розпредвал від мт 10-36. Масло фільтр у збільшеному піддоні, та електронний та стрілочний датчик тиску масла.
Бак від Урала на 19л. Сідушки саморобні, підпружинені, окремі на водія та пасажира. Спідометр механічний, показує правильно. Ключ запалювання у груднині (якщо його не повернути двигун не заведеться, але все інше працюватиме). По електроніці все працює. Реле поворотів електронне.
Лед лампи у поворотах, передні панелі, фарі, стопі.
Сісібар.
Карб'юратори К-65т, нові ремкомплекти. Бензофільтр. Електричний клапан-краник.
Перероблені лапки для ніг.
Розхід палива 4.8л на 100км при швидкостях до 90км/год.
Обмеження максимальної швидкості до 110км/год.
Шини Уралшина, колеса доцентровані.
Повний кап ремонт у 2020 році.
Масло Хадо 10в-60.
Рама не зазнала жодних змін та переварок (хіба відшліфував). Є номер рами, на встановленому місці.
Робив мото для себе, намагався максимально збільшити ресурсність всього мото, це фінальна доробка, після доробок попередніх років.
З документами. Дійсна страховка.
Це не всі доробки, точніше по телефону. Робив для себе, багато подорожував у 20р на ньому, проїхав 4.5 тис.км після капіталки. Робив якісно, щоб нічого не підтікало, так і було. Подорожував при крейсерській 80-100км\год. Навіть у жару, при їзді не нагрівався до того моменту, щоб довелося зупинятися, щоправда, якщо їдеш не більше 80км\год, будеш їхати доки не доведеться заправитися. Зручний для подорожі. Сам проїзжав більше 550км за один раз, звісно моментами відпочиваючи на узбіччі.
Книгу з усіма змінами у мото додаю, тобто проблем із заміною чи пошуком зч не буде.
Придбав Харлея, тому вирішив продати.
Кому цікаво, ось відео після подорожі:
m.youtube.com/watch?v=Ux20z4DpPY
Назва відео: Після нічної дороги з Лазурного, вересень.
Цей Мото для поціновувачів.
Виконуватиму сервіс даного Мото, при необхідності, до того ж власник сам зможе відремонтувати\налаштувати багато вузлів, при необхідності, навіть у дорозі.
Міст, стоїть 10 пара (одна запчастина з Китаю), замість лопуха ссальник від іномарки! Тобто гальма не вилітаюь через тисячу км.
Коробка. Стоїть четверта пришвидшена передача (шестерні к=1.5, кмз), задня відсутня (навіщо возити металолом).
Двигун. Електронне запалення (модуль Совек, котушка від Газель). Переточені гільзи (кмз), 0 ремонт, але зменшена камера згоряння під 95 бензин. Поршні з термозазорами (кмз). Облекшені шатуни, коромисла, шестерні двигуна. Розпредвал від мт 10-36. Масло фільтр у збільшеному піддоні, та електронний та стрілочний датчик тиску масла.
Бак від Урала на 19л. Сідушки саморобні, підпружинені, окремі на водія та пасажира. Спідометр механічний, показує правильно. Ключ запалювання у груднині (якщо його не повернути двигун не заведеться, але все інше працюватиме). По електроніці все працює. Реле поворотів електронне.
Лед лампи у поворотах, передні панелі, фарі, стопі.
Сісібар.
Карб'юратори К-65т, нові ремкомплекти. Бензофільтр. Електричний клапан-краник.
Перероблені лапки для ніг.
Розхід палива 4.8л на 100км при швидкостях до 90км/год.
Обмеження максимальної швидкості до 110км/год.
Шини Уралшина, колеса доцентровані.
Повний кап ремонт у 2020 році.
Масло Хадо 10в-60.
Рама не зазнала жодних змін та переварок (хіба відшліфував). Є номер рами, на встановленому місці.
Робив мото для себе, намагався максимально збільшити ресурсність всього мото, це фінальна доробка, після доробок попередніх років.
З документами. Дійсна страховка.
Це не всі доробки, точніше по телефону. Робив для себе, багато подорожував у 20р на ньому, проїхав 4.5 тис.км після капіталки. Робив якісно, щоб нічого не підтікало, так і було. Подорожував при крейсерській 80-100км\год. Навіть у жару, при їзді не нагрівався до того моменту, щоб довелося зупинятися, щоправда, якщо їдеш не більше 80км\год, будеш їхати доки не доведеться заправитися. Зручний для подорожі. Сам проїзжав більше 550км за один раз, звісно моментами відпочиваючи на узбіччі.
Книгу з усіма змінами у мото додаю, тобто проблем із заміною чи пошуком зч не буде.
Придбав Харлея, тому вирішив продати.
Кому цікаво, ось відео після подорожі:
m.youtube.com/watch?v=Ux20z4DpPY
Назва відео: Після нічної дороги з Лазурного, вересень.
Цей Мото для поціновувачів.
Виконуватиму сервіс даного Мото, при необхідності, до того ж власник сам зможе відремонтувати\налаштувати багато вузлів, при необхідності, навіть у дорозі.
ID: 683637868
Зв’язатися з продавцем
xxx xxx xxx
Опубліковано 13 квітня 2024 р.
Мотоцыкл ДНЕПР МТ КАСТОМ (МТ-10 76 года)
145 000 грн.
Договірна
Місцезнаходження