Повідомлення
  • Укр
  • Рус
Додати оголошення
  1. Головна
  2. Авто
  3. Мото
  4. Мотоцикли
  5. Мотоцикли - Житомирська область
  6. Мотоцикли - Баранівка
Мотоцикл Тейкен Tekken New 2023 Новий Двигун Loncin 249см3
Мотоцикл Тейкен Tekken New 2023 Новий Двигун Loncin 249см3
Мотоцикл Тейкен Tekken New 2023 Новий Двигун Loncin 249см3
Мотоцикл Тейкен Tekken New 2023 Новий Двигун Loncin 249см3
Мотоцикл Тейкен Tekken New 2023 Новий Двигун Loncin 249см3
Мотоцикл Тейкен Tekken New 2023 Новий Двигун Loncin 249см3
Мотоцикл Тейкен Tekken New 2023 Новий Двигун Loncin 249см3
Мотоцикл Тейкен Tekken New 2023 Новий Двигун Loncin 249см3
Мотоцикл Тейкен Tekken New 2023 Новий Двигун Loncin 249см3
Мотоцикл Тейкен Tekken New 2023 Новий Двигун Loncin 249см3
Мотоцикл Тейкен Tekken New 2023 Новий Двигун Loncin 249см3
Мотоцикл Тейкен Tekken New 2023 Новий Двигун Loncin 249см3
Мотоцикл Тейкен Tekken New 2023 Новий Двигун Loncin 249см3
Мотоцикл Тейкен Tekken New 2023 Новий Двигун Loncin 249см3
Мотоцикл Тейкен Tekken New 2023 Новий Двигун Loncin 249см3
Мотоцикл Тейкен Tekken New 2023 Новий Двигун Loncin 249см3
Мотоцикл Тейкен Tekken New 2023 Новий Двигун Loncin 249см3
Мотоцикл Тейкен Tekken New 2023 Новий Двигун Loncin 249см3
Мотоцикл Тейкен Tekken New 2023 Новий Двигун Loncin 249см3
Мотоцикл Тейкен Tekken New 2023 Новий Двигун Loncin 249см3
Мотоцикл Тейкен Tekken New 2023 Новий Двигун Loncin 249см3
Мотоцикл Тейкен Tekken New 2023 Новий Двигун Loncin 249см3
Мотоцикл Тейкен Tekken New 2023 Новий Двигун Loncin 249см3
Мотоцикл Тейкен Tekken New 2023 Новий Двигун Loncin 249см3
РекламуватиПідняти
  • Бізнес

  • Марка: Loncin

  • Пробіг: 0

  • Тип: Туризм

  • Стан: Новий

  • Об'єм двигуна: 250 см³

  • Коробка передач: Ручна/Механіка

  • Розмитнений: Так

  • Тип приводу: Ланцюг

  • Рік випуску: 2024

  • Умови продажу: Звичайний продаж

  • Технічний стан: Сервісна книжка

  • Безпека: Вітрове скло, Крашпеди

  • Комфорт: Запуск кнопкою, Бортовий комп'ютер

Опис

Безкоштовна доставка по Україні, пакет документів для реєстрації в МРЕО, сервіс гарантія, кредитування.

МАСО-ГАБАРИТНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Довжина, мм 2070
Ширина, мм 900
Висота по сідлу, мм 790 мм на типі шин Dual Sport 810 мм на крос-шинах
Висота, мм 1110
Колісна база, мм 1350
Споряджена маса, кг 145
ХАРАКТЕРИСТИКИ
Діаметр циліндра х хід поршня, мм 71 х 63
Двигун, тип 171FMM Бензиновий, одноциліндровий, чотирьохклапанний, повітряно-олійного охолодження з окремим масляним радіатором та внутрішнім балансувальним валом (Виробник LONCIN)
Кут поздовжнього нахилу осі повороту (кастор), градусів 28
Максимальний кут повороту керма, градусів ≥43
Паливо, що рекомендується Бензин з октановим числом не менше 95
Рекомендований клас в'язкості масла SAE 10W/40; SAE 10W/30 в залежності від сезонності JASO MA 2; API не нижче SG, SH Рекомендований продукт: MOTOREX Formula 4T 10W40
Ступінь стиснення 9,6:1
Об'єм, куб.см 249
Система електроживлення АКБ 12V, GTX7L-BS
Система живлення двигуна Карбюратор NIBBI high pro PZ30
Система запалювання Електронне CDI.
Тип запуску двигуна Електростартер
Максимальна потужність, к.с./об.хв. 24 / 7500
Максимальний крутильний момент, Нм при об/хв 23 / 6000
КПП 6-ти ступінчаста з багатодисковим зчепленням у масляній ванні
Тип приводу Ланцюговий привід. Ланцюг безсальниковий 520-й. Кількість зубів передньої та задньої зірок: 13T (сталева) / 42T (сталева).
Задні гальмівні механізми Дисковий із двопоршневим супортом, гідравлічний.
Підвіска задня Маятникова з пружинно-гідравлічним моноамортизатором та регулюванням натягу пружини. Вісь амортизатора з кріпленням до маятника через прогресію
Підвіска передня Телескопічна вилка перевернутого типу діаметром пера 41 мм.
Передні гальмівні механізми Дисковий із двопоршневим супортом, гідравлічний.
Колісні диски Алюмінієві, пофарбовані матовою фарбою
Максимальна швидкість, км/год ≥118
Кліренс, мм 260 мм.
Розмір шин передні/задні Тип шин Dual Sport: Передня шина 110/90-17/задня шина130/80-17. Посадковий розмір ободу переднього колеса 2.50×17 DOT; заднього колеса 3.50 × 17
Об'єм паливного бака, л 14
Заправний обсяг масла в двигуні, л 1,2
ЗНАЧЕННЯ ПАКУВАЛЬНИХ РОЗМІРІВ МОТОТЕХНІКИ
Довжина, м 1,82
Ширина, м 0,60
Висота, м. 0,88
Вага, кг 169

Найбільш корисним покращенням є новий двигун виробництва LONCIN. Більш потужний агрегат відрізняється від колишнього практично всіма деталями. Єдина спільна деталь - радіатор масляного охолодження. Фактичний об'єм агрегату збільшився до 249 см3 порівняно з колишніми 223 см3 (на старому моторі).

- Відтепер клапанний механізм вже чотириклапанний, а не двоклапанний як був раніше. Ліворуч фото нового агрегату, праворуч старого.



- Діаметр циліндру збільшився до 71 мм, а хід поршня зменшився та становить 63 мм. Двигун тепер став більш "крутильним" і проявлятися його потужна активність буде на більш високих обертах.

- Ступінь стиснення збільшилася, але не дуже значно - до 9.6:1, проте бензин тепер бажано ніяк не менше A-95 (у всякому разі, якщо це нормальний А-95). Щодо оливи теж є технологічне доповнення: тепер, коли температура повітря більша за 10 градусів, рекомендується стандартно використовувати напівсинтетику 10W-40 (мінералка 15W-40 відійшла в минуле), а якщо холодно, то заливати потрібно 10W-30.

- Розподільний вал, як і раніше, один і приводить усі чотири клапани через коромисла. Заспокоювач ланцюга подовжився до максимуму і розташовується вздовж всієї довжини, щоб виключити коливання в сполученні з провідною зіркою і зменшити гучність під час роботи на середніх і високих обертах. Ще особливість - для регулювання клапанного механізму потрібно буде знімати повністю клапанну кришку - вікна, які були раніше, доступу до всіх 4 клапанів вже не нададуть. Однак кріпиться кришка всього двома болтами зверху, дає повний вільний доступ до всього механізму і забезпечена гумовою, об'ємною за профілем, прокладкою з фторкаучуковими додатками. За задумом творців міняти прокладку не потрібно буде після одноразового регулювання механізму. Має витримати більше. Подивимося, як буде в реальній експлуатації.

- З'явився в конструкції і знімний елемент масляного фільтру (на 166-му його не було). Зручний доступ до нього знаходиться на правій кришці двигуна. Це і обслуговування зробить зручнішим, і продуктивність заміни для збереження стану агрегату поліпшить під час оновлення оливи. До речі, сам картридж фільтра паперовий.

- Фактична потужність нового двигуна зросла до 24 к.с. з вихідних 17 конячок, які розвивав раніше варіант 166FMM.

- Корзина зчеплення збільшилася у розмірах і розрахована на передачу збільшеного крутного моменту. На ефективність спрямовані і зміни робочих частин зчеплення: 4 фрикційні диски мають збільшену товщину 3 мм і зовнішній діаметр 101 мм кожен, а сполучені з ними провідні диски 2 мм і зовнішнім діаметром 125 мм. Ще один, п'ятий фрикційний диск, який активніше працює на етапі змикання зчеплення, має зовнішній діаметр 108 мм, щоб збільшити площу первинного зіткнення ведених і ведучих елементів. Приводний ланцюг 520-й із зіркою на 13 зубів.

- Усі 6 ступенів коробки залишилися, але передатні числа інші, а головна передача 2,864 є більш швидкісною, ніж була на колишньому агрегаті. Кікстартер не з'явився, бо для його розміщення немає місця. Новий двигун став більшим у загальній розмірній геометрії, але за вагою майже не змінився - 34 кг. Додав лише до 600 граммів порівняно зі 166FMM.

Два додаткових нововведення з'явилися на моделі за бажаннями власників і просто активних зацікавлених:

- алюмінієві ободи на мотоциклі замість спицьованих; спицьовані, як і раніше, є в продажу і їх можна купити окремо.

- Усі модифікації оснащуватимуться вітровим склом. Воно пристойного розміру, темного кольору і, сподіваємося, захищатиме так, як потрібно пілоту. Кронштейни його кріплення зрозуміло теж будуть знаходиться в комплекті. Регулювання за висотою передбачено і можна буде його встановити нижче, ніж на фото (ми вибрали умовне положення, щоб було зрозуміло, що його можна підняти високо або опустити нижче - вибрати положення і для високих водіїв і для тих, чей зріст менше 170 см.).

- А ще ми додали до палітри два нових кольори, один з них графітовий з оригінальними зеленми наліпками, а другий сірий, не сріблястий, а саме глибокий сірий. Взагалі, сірий колір зараз доволі популярний і багато автомобілів у нього фарбуються. Спробували ми таке забарвлення на TEKKEN і нам сподобалося. Сподіваємося, що сподобається і Вам.
Фото усіх варіантів Ви можете побачити вже тут, тільки візьміть до уваги, що наживо кожен із кольорів має ефектніший вигляд, ніж на екрані. Краще дивитися на справжній екземпляр





Як і було раніше LED-фари є частиною СТАНДАРТНОЇ КОМПЛЕКТАЦІЇ. До комплекту входять дві фари додаткового світла та кнопка активації (їх можна розмістити на крашпедах, кнопка вмикання/вимикання виводиться на кермо). Фари трирежимні,
а) денне світло - працює тільки ободок навколо фари;
б) режим стробоскопа, коли основне світло вмикається/вимикається з певною частотою;
с) режим коли горить основне світло.
Для тих мотоциклів, які були придбані раніше, замовити комплект можна ТУТ.


Tekken 250 з'явився в Україні 2020 року, наше ж знайомство з цією моделлю відбулося набагато раніше. Ще у 2017 році, на виставці, ми зацікавилися її першою версією, яка на той момент часу з'явилася у розробника в Китаї. Щоправда тоді вона була ще прототипом, але мала цікавий, свіжий вигляд і була несхожою на інших. Велика кількість деталей конструкції тодішнього прототипу була іншою, і, на наш погляд, вимагала доопрацювання. Потім розробник і зовсім призупинив подальшу роботу над прототипом, недооцінивши персперктиви розвитку. А ще через деякий час права на розробку були передані іншому заводу. Він-то і почав дошліфовувати Tekken 250. Моделі з'являлися з різними об'ємами моторів, з різними підвісками, але все не те. За останні кілька років Теккен, нарешті, дошліфували, доопрацювали, і нам, нарешті, не соромно представити його в Україні.
Найцікавіше в тому, що навіть зараз Tekken в європейській омологації пропонується з двигуном повітряного охолодження з інжекторною системою живлення об'ємом 125 см3, при цьому за ціною набагато більшою, ніж у нас за 250-ку (вони є в мережі).

Мотоцикл TEKKEN 250 пропонується на покришках з більш дорожнім малюнком, так званий Dual Sport.
Dual Sport версія оснащується більш універсальними шинами: передня шина 110/90-17", задня шина 130/80-17" (варіант Cross укомплектований зубастим протектором з розмірами: передня 4.60-17 дюймів, задня 5.1-17 дюймів - така версія).
Все інше, зокрема і ціна - повністю однакова.

Tekken - відокремлена модель у нашій лінійці. Вона цікава насамперед своїм опціоном, несхожим на інші моделі мотоциклів зовнішнім виглядом, розміром (мотоцикл не маленький) і деякими їздовими особливостями завдяки однаковим типорозмірам (17 дюймів) переднього і заднього коліс. Для того, щоб у Вас з'явилося більше розуміння в цьому питанні ми окреслимо основні особливості нижче за текстом, а вже детальніше у відеоогляді.

Радіатор масляного охоло
ID: 793030188

Зв’язатися з продавцем

OTO-MOTO

на OLX з липень 2016

Онлайн 03 травня 2024 р.

xxx xxx xxx

Опубліковано 03 травня 2024 р.

Мотоцикл Тейкен Tekken New 2023 Новий Двигун Loncin 249см3

1 825 $

Користувач

Місцезнаходження

Безкоштовна аплікація на твій телефон