Повідомлення
  • Укр
  • Рус
Додати оголошення
  1. Головна
  2. Авто
  3. Мото
  4. Мотоцикли
  5. Мотоцикли - Дніпропетровська область
  6. Мотоцикли - Дніпро
  7. Мотоцикли - Новокодацький
Мотоцикл SHINERAY XY200GY-6C Шинерей 200 Черно-красный
Мотоцикл SHINERAY XY200GY-6C Шинерей 200 Черно-красный
Мотоцикл SHINERAY XY200GY-6C Шинерей 200 Черно-красный
Мотоцикл SHINERAY XY200GY-6C Шинерей 200 Черно-красный
Мотоцикл SHINERAY XY200GY-6C Шинерей 200 Черно-красный
Мотоцикл SHINERAY XY200GY-6C Шинерей 200 Черно-красный
РекламуватиПідняти
  • Бізнес

  • Марка: Shineray

  • Пробіг: 0

  • Тип: Кросс

  • Стан: Новий

  • Об'єм двигуна: 200 см³

  • Коробка передач: Ручна/Механіка

  • Розмитнений: Так

  • Рік випуску: 2023

Опис

Навчені життєвим досвідом люди кажуть, що «все нове - це добре забуте старе». У цьому сенсі ще одна новинка, яка з'явилася в нашій модельній лінійці 2020 року відповідає цьому твердженню, але з деякими змінами.
Як Ви зрозуміли, йдеться про модель Shineray XY200GY-6C. Раніше, а точніше у 2015 році ми вже пропонували до продажу цю модель. Однак у той період модель оснащувалась двигуном. вже застарілої конструкції обсягом 193 см3, що не мали балансувального валу, старим карбюратором і простою вилкою від менш потужної 150-ти кубової версії. Через деякий час ми свідомо відмовилися від пропозиції цієї версії на нашому ринку.
Але час іде. Shineray розвивається і стає більш гнучким з урахуванням економічних реалій, що змінюються на різних ринках. Разом з ними ми також намагаємося враховувати ті моменти та втілювати в життя можливості, які були б найбільш затребуваними потенційними покупцями в Україні.
Сформулюємо основні зміни у версії 2020 XY200GY-6C :
1. Повністю нова посилена конструкція траверси
2. Повністю нова вилка звичайного типу, але з діаметром пера 37 мм – це не помилка, а коректна інформація.
3. Нова маточина заднього колеса з посиленим шеститочковим болтовим кріпленням приводної зірки
4. Повністю змінена центральна проводка + герметичні електророз'єми Pin-To-Pin
5. Всі кріпильні з'єднання з'єднуються болтами з мінімальною твердістю 8.8 Нмм2 та макс. 10.9 Нмм2
6. LED-лампа у фарі головного світла + нові LED покажчики повороту
7. Катафорезне покриття рами та фарбування пластифікованою фарбою
8. Новий USB-порт із силою струму 2 ампера
9. Новий тип грипсів на кермі з матеріалу полівінілєтилен

Починаючи з 2019 року на моделі 6С встановлений зовсім інший двигун (порівняно зі старою версією). Його об'єм197 см 3. Потужність майже 14,8 кінських сил. Він оснащений балансвалом, а в системі живлення встановлений карбюратор PZ30, він більш вимогливий до первинних налаштувань, але при правильному регулюванні готує якіснішу суміш. На фото обидва двигуни: Здогадаєтеся де який? 1. Траверса повністю нова, посилена, товщина її основи збільшилася на 4 мм. Виделка повністю нова (інша). Вона довгохідна, з зовсім іншою затискною конструкцією осі колеса, іншими підшипниками та діаметром пера 37 мм. Крім цього, у місці де трубчастий елемент рами (в який вставляється вісь траверси) зв'язується в самій рамою за допомогою двошарового зварного шва. подовженого на 1,5 см із кожної сторони. Така конструкція призначена для того, щоб забезпечити підвищену жорсткість вузла і здатність сприймати значно більші ударні навантаження.

Переднє гальмо теж зазнало змін. Замінили гальмівний диск та конструкцію супорта. Тепер він став двопоршневим із збільшеною площею фрикційної пари – зробили ми це для того, щоб покращити гальмівну динаміку.
Звичайно ж захисні гофри пір'я теж присутні. До речі, вони кріпляться вгорі хомутом із надійною фіксацією гвинтом. Для їзди в складніших позашляхових умовах такий варіант буде значно кращим. Нагадаємо, що раніше була вилка з діаметром 31 мм. Заднє гальмо залишилося барабанним. Двохсотка все-таки є бюджетним мотоциклом і наявність цього елемента впливало б на кінцеву ціну. І другий момент - багато покупців навпаки говорили нам про те, що задні диски ходять менше, а вимагають уваги більше і обслуговування частіше (бруд запилення роблять свою справу) при експлуатації по грунтових, лісових дорогах. З цього погляду барабанне гальмо більш витривалий і менш вибагливий до таких дорожніх умов.

Проміжний ролик натягувача ланцюга в середній частині став силіконовим (раніше був пластифікований) рами, як і раніше, виконує запобіжну функцію з обмеження переміщення ланцюга при великих ходах підвіски.
Також утворюємо Вашу увагу на те, що конструкція задньої маточини тепер стала посиленою. Більше того, ми встановили іншу провідну зірку (на фото), яка кріпиться шістьма болтовими з'єднаннями (замість чотирьох раніше). Все це було зроблено для того, щоб ходимість цієї деталі не впливала на обмеження переміщення мотоцикла поза дорогами, а загальна надійність підшипникового вузла та маточини зміцнила думку власників у тому, що незважаючи на бюджетність, цей мотоцикл може виносити тяготи позашляхового життя.
ID: 804067629

Зв’язатися з продавцем

Игорь

на OLX з грудень 2019

Онлайн вчора в 08:21

xxx xxx xxx

Опубліковано 27 квітня 2024 р.

Мотоцикл SHINERAY XY200GY-6C Шинерей 200 Черно-красный

1 180 $

Користувач

Місцезнаходження

Безкоштовна аплікація на твій телефон