Повідомлення
  • Укр
  • Рус
Додати оголошення
  1. Головна
  2. Авто
  3. Мото
  4. Мотоцикли
  5. Мотоцикли - Вінницька область
  6. Мотоцикли - Бар
Мотоцикл Shineray 6C 200 Доставка безкоштовна до 100 км
Мотоцикл Shineray 6C 200 Доставка безкоштовна до 100 км
Мотоцикл Shineray 6C 200 Доставка безкоштовна до 100 км
Мотоцикл Shineray 6C 200 Доставка безкоштовна до 100 км
Мотоцикл Shineray 6C 200 Доставка безкоштовна до 100 км
Мотоцикл Shineray 6C 200 Доставка безкоштовна до 100 км
Мотоцикл Shineray 6C 200 Доставка безкоштовна до 100 км
РекламуватиПідняти
  • Бізнес

  • Марка: Shineray

  • Пробіг: 0

  • Тип: Позашляховик (Enduro)

  • Стан: Новий

  • Об'єм двигуна: 200 см³

  • Коробка передач: Ручна/Механіка

  • Розмитнений: Так

  • Тип приводу: Ланцюг

  • Рік випуску: 2024

Опис

Дуууууже великий вибір техніки в наявності!
Переглядайте інші оголошення автора!

Підписуйтесь на наш інстаграм, там багато цікавого > > > m.o.t.o.b.a.r
AGREGAT

Чому варто купувати в нас ↓
• Безкоштовна доставка до 100 км (якщо далі, оплата лише за пальне)
• ПРАЦЮЄМО БЕЗ ПРЕДОПЛАТ (оплата на місці після перевірки)
• Гарантія на техніку
• Дууууже великий вибір техніки
• В наявності запчастини та комплектуючі
• Є можливість оформлення розстрочки
• Доставляємо техніку по всій Україні (до 400 км власним авто)
• Ми вже 20 років на ринку

Запршуємо завітати в наш магазин!!
Ми знаходимось в Вінницькій області, м. Бар, вул. Соборна 19, магазин «Агрегат»

Навчені життєвим досвідом люди кажуть, що «все нове - це добре забуте старе». У цьому сенсі ще одна новинка, яка з'явилася в нашій модельній лінійці 2020 року відповідає цьому твердженню, але з деякими змінами.
Як Ви зрозуміли, йдеться про модель Shineray XY200GY-6C. Раніше, а точніше у 2015 році ми вже пропонували до продажу цю модель. Однак у той період модель оснащувалась двигуном. вже застарілої конструкції обсягом 193 см3, що не мали балансувального валу, старим карбюратором і простою вилкою від менш потужної 150-ти кубової версії. Через деякий час ми свідомо відмовилися від пропозиції цієї версії на нашому ринку.
Але час іде. Shineray розвивається і стає більш гнучким з урахуванням економічних реалій, що змінюються на різних ринках. Разом з ними ми також намагаємося враховувати ті моменти та втілювати в життя можливості, які були б найбільш затребуваними потенційними покупцями в Україні.
Сформулюємо основні зміни у версії 2020 XY200GY-6C :
1. Повністю нова посилена конструкція траверси
2. Повністю нова вилка звичайного типу, але з діаметром пера 37 мм – це не помилка, а коректна інформація.
3. Нова маточина заднього колеса з посиленим шеститочковим болтовим кріпленням приводної зірки
4. Повністю змінена центральна проводка + герметичні електророз'єми Pin-To-Pin
5. Всі кріпильні з'єднання з'єднуються болтами з мінімальною твердістю 8.8 Нмм2 та макс. 10.9 Нмм2
6. LED-лампа у фарі головного світла + нові LED покажчики повороту
7. Катафорезне покриття рами та фарбування пластифікованою фарбою
8. Новий USB-порт із силою струму 2 ампера
9. Новий тип грипсів на кермі з матеріалу полівінілєтилен



Починаючи з 2019 року на моделі 6С встановлений зовсім інший двигун (порівняно зі старою версією). Його об'єм197 см 3. Потужність майже 14,8 кінських сил. Він оснащений балансвалом, а в системі живлення встановлений карбюратор PZ30, він більш вимогливий до первинних налаштувань, але при правильному регулюванні готує якіснішу суміш. На фото обидва двигуни: Здогадаєтеся де який?


1. Траверса повністю нова, посилена, товщина її основи збільшилася на 4 мм. Виделка повністю нова (інша). Вона довгохідна, з зовсім іншою затискною конструкцією осі колеса, іншими підшипниками та діаметром пера 37 мм. Крім цього, у місці де трубчастий елемент рами (в який вставляється вісь траверси) зв'язується в самій рамою за допомогою двошарового зварного шва. подовженого на 1,5 см із кожної сторони. Така конструкція призначена для того, щоб забезпечити підвищену жорсткість вузла і здатність сприймати значно більші ударні навантаження.


Переднє гальмо теж зазнало змін. Замінили гальмівний диск та конструкцію супорта. Тепер він став двопоршневим із збільшеною площею фрикційної пари – зробили ми це для того, щоб покращити гальмівну динаміку.
Звичайно ж захисні гофри пір'я теж присутні. До речі, вони кріпляться вгорі хомутом із надійною фіксацією гвинтом. Для їзди в складніших позашляхових умовах такий варіант буде значно кращим. Нагадаємо, що раніше була вилка з діаметром 31 мм.

3. Шини залишилися в найбільш популярному розмірі 21 дюйм попереду та 18 дюймів ззаду + розвинений протектор.




Заднє гальмо залишилося барабанним. Двохсотка все-таки є бюджетним мотоциклом і наявність цього елемента впливало б на кінцеву ціну. І другий момент - багато покупців навпаки говорили нам про те, що задні диски ходять менше, а вимагають уваги більше і обслуговування частіше (бруд запилення роблять свою справу) при експлуатації по грунтових, лісових дорогах. З цього погляду барабанне гальмо більш витривалий і менш вибагливий до таких дорожніх умов.

Проміжний ролик натягувача ланцюга в середній частині став силіконовим (раніше був пластифікований) рами, як і раніше, виконує запобіжну функцію з обмеження переміщення ланцюга при великих ходах підвіски.
Також утворюємо Вашу увагу на те, що конструкція задньої маточини тепер стала посиленою. Більше того, ми встановили іншу провідну зірку (на фото), яка кріпиться шістьма болтовими з'єднаннями (замість чотирьох раніше). Все це було зроблено для того, щоб ходимість цієї деталі не впливала на обмеження переміщення мотоцикла поза дорогами, а загальна надійність підшипникового вузла та маточини зміцнила думку власників у тому, що незважаючи на бюджетність, цей мотоцикл може виносити тяготи позашляхового життя.



5. А ось в інформаційному інструментарії ми зробили крок уперед. На ранній версії механічний привід спідометра та відсутність тахометра не дуже радували власників. Були випадки, коли через часті перегини рвався трос, а без тахометра, регулювання карбюратора мало проводитися «на слух», що без наявності досвіду ускладнювало якісне налаштування.
Тому тепер у стандартній комплектації електронна панель приладів із аналоговим відображенням тахометра.


А фара тепер оснащується LED лампою. Причому лампа це не кустарна творчість - вона спеціально підібрана і за довжиною і розташуванням самого світлового елемента в прив'язці до розташування рефлектора, який і формує світловий пучок. LED ефективності значно перевищує колишній варіант лампи з ниткою розжарення і звичайно ж буде більш довговічним

У моделі XY200G-6C 2020 модельного року всі найголовніші електричні ланцюги з'єднуються герметичними роз'ємами типу Pin-To-Pin. Ці елементи у такому вигляді застосовуються в автомобільній промисловості. Тепер "блукаючі контакти" та окиснення в ключових з'єднаннях електропроводки відійдуть у минуле. Ця ж технологія використовується і в побратимі моделі X-Trail 200.



З корисних стандартних доповнень згадаємо про задній металевий багажник і дзеркалах як на старших версіях 6B і 6С - їх форма, довжина ніжки і виліт за відгуками виявилися найзручнішими в їзді, ніж ранні варіанти ромбічної форми. USB порт тепер видає силу струму не менше 2 ампер замість одноамперного пристрою раніше. Тепер цей атрибут однозначно виконуватиме функцію джерела живлення для телефону або навігатора. Також на фото можете оцінити і нові грипси мул полівінілетілену. Вони зручніші на дотик і більш стійкі до впливу і вологи і агресивніших середовищ (наприклад миючої піни або бензину).


До речі, коли ми минулого року встановили металеву платформу заднього багажника на старшого брата XY250GY-6C – почули кілька негативних відгуків, цитуємо: "...хрінова конструкція з двоточковим кріпленням".
На це рахунок відповімо, що для тих, хто нав'ючує багажник мотоцикла як осла, за принципом «вантажимо поки що стоїть на копитах» - конструкція на 100% «хрінова»! - Звичайно вона може підігнутися або поламатися. Але насправді платформа розрахована на завантаження не більше 15 кг - це питання безпеки переміщення на мотоциклі, а не використання як повноцінно вантажного моторизованого транспортного засобу. Звичайно можна завантажити поклажу більшого обсягу (не ваги), тільки не потрібно ставитися до цього бездумно. Якщо дотримуватися рекомендацій виробника, і з розумом підходити до питання, то наявність вантажної платформи дозволить. кріпити і перевозити і вантажі з більшою часткою зручності та функціональності.


З урахуванням перелічених змін ця модель ще краще пристосована до експлуатації на пересіченій місцевості.
Дякуємо Вам за увагу!
ID: 788230584

Зв’язатися з продавцем

Богдан

на OLX з жовтень 2017

Онлайн 30 квітня 2024 р.

xxx xxx xxx

Опубліковано 24 квітня 2024 р.

Мотоцикл Shineray 6C 200 Доставка безкоштовна до 100 км

1 369 $

Користувач

Місцезнаходження

Безкоштовна аплікація на твій телефон