Бізнес
Марка: Інша марка
Об'єм двигуна: 250 см³
Коробка передач: Ручна/Механіка
Розмитнений: Так
Рік випуску: 2025
Опис
Вже в наявності!
Нова модель мотоцикла ADV Challenge 250 призначена насамперед для тих, хто любить мотопробіги різними типами доріг, але без крос-рейдів по суворому бездоріжжю. Це скоріше цивільний варіант легкого ADV для прихильників активного відпочинку або тих, хто любить відхиляться від типових доріг і орієнтований на напрями в пошуках пригод (у доброму сенсі цього слова).
Новинка надійде до продажу вже наприкінці лютого 2024 року. Чекати залишилось недовго.
У якоcті двигуна використано одноциліндровий 4-клапанний двигун виробництва LONCIN. Модель двигуна позначається як FE250. Цей сучасніший та потужніший агрегат відрізняється від колишнього двоклапанника RE250 практично всім. Єдина спільна деталь - радіатор масляного охолодження. Фактичний об'єм агрегату збільшився до 249 см3 порівняно з колишніми 223 см3 (на старому моторі). Новий двигун ми вже добре знаємо і переконалися в його життєздатності та хорошому потенціалі, він встановлений на Tekken і добре себе зарекомендував. До того ж на нього у нас вже є в наявності запчастинна база, яка дозволяє його обслуговувати.
- Клапанний механізм не двоклапанний, а чотириклапанний.
- Діаметр циліндра збільшився до 71 мм, а хід поршня зменшився становить 63 мм. Двигун тепер став більш "крутильним" і проявлятися його потужна активність буде на більш високих обертах.
- Ступінь стиснення збільшився, але не дуже значно, до 9.6:1, проте бензин тепер бажано ніяк не менше A-95 (у всякому разі якщо це нормальний А-95). Щодо оливи теж є технологічне доповнення: тепер, коли температура повітря більша за 10 градусів, рекомендується стандартно використовувати напівсинтетику 10W-40 (мінералка 15W-40 відійшла в минуле), а якщо холодно, то заливати потрібно 10W-30.
- Розподільний вал, як і раніше, один і приводить всі чотири клапани через коромисла. Заспокоювач ланцюга подовжився до максимуму і розташовується вздовж всієї довжини, щоб виключити коливання в сполученні з провідною зіркою і зменшити гучність під час роботи на середніх і високих обертах. Ще особливість - для регулювання клапанного механізму потрібно буде знімати повністю клапанну кришку - вікна, як були раніше, доступу до всіх 4 клапанів уже не нададуть. Однак кріпиться кришка всього двома болтами, дає повний вільний доступ до всього механізму і забезпечена гумовою об'ємною за профілем прокладкою з фторкаучуковими добавками.
- З'явився в конструкції і знімний фільтрувальний елемент масляного фільтра (на 166-му його не було). Зручний доступ до нього знаходиться на правій кришці двигуна. Це і обслуговування зробить зручнішим, і продуктивність заміни для стану агрегату
поліпшить під час оновлення оливи. До речі, сам картридж фільтра паперовий.
Радіатор масляного охолодження розташований досить високо, щоб звести до мінімуму пошкодження.
Повнопоточна масляна система у двигуна працює так: маслонасос викачує з картера оливу і весь об'єм нагнітає виключно в порожнину радіатора, потім олива з радіатора проходить через фільтр, а після цього надходить у двигун - це стандартний повний цикл.
- Потужність нового двигуна зросла до 24,5 к.с. з вихідних 18 конячок які розвивав ранній варіант 166FMM.
- Зчеплення збільшилося в розмірах і розраховано на передачу збільшеного крутного моменту. На ефективність спрямовані і зміни робочих частин зчеплення: 4 фрикційні диски мають збільшену товщину 3 мм і зовнішній діаметр 101 мм кожен, а сполучені з ними провідні диски 2 мм і зовнішнім діаметром 125 мм. Ще один, п'ятий фрикційний диск, який активніше працює на етапі змикання зчеплення, має зовнішній діаметр 108 мм, щоб збільшити площу первинного зіткнення ведених і ведучих елементів.
- Усі 6 ступенів коробки залишилися, але передавальні числа інші, а головна передача 2,864 є більш швидкісною, у парі з 6-ст трансмісією вона дасть змогу мотоциклу легко підтримувати режим руху в діапазоні 85-105 км/год без надлишкового розкручування двигуна, а для тривалих за часом і кілометражем поїздок це важливо, бо і витрата пального не буде надто значною, і шум двигуна буде меншою мірою генерувати дискомфорт. Кікстартер не з'явився, бо для його розміщення немає місця, а відмова від 6-ї сходинки (варіант 5-ти ступеневої КПП, але з кікстартером існує) був би набагато напруженішим для власника, що їздить на далекі відстані, тому що для підтримання пристойної швидкості двигун виходив би у вищий регістр за обертами. Новий двигун став більшим у загальній розмірній геометрії, але за вагою майже не змінився - 34 кг. Додав лише 600 грамів порівняно зі 166FMM.
Конструкція приводу мотоцикла складається з 520-го ланцюга від виробника FPWZ. Передня зірка має 13 зубів, а задня на 42. Загальна кількість ланок ланцюга - 110. Також передбачено уловлювач ланцюга, встановлений перед ведучою зіркою.Панель приладів РК з постійним підсвічуванням. Відображає стандартні основні показники. Зручно що маркери нейтралі та індикатори освітлення знаходяться в зоні чорного фону - їх видно навіть за достатньої зовнішньої освітленості. Тахометр дрібнуватий у нижньому регістрі, але загалом, зі збільшенням обортів риски індикаторів стають довшими і краще проглядаються. А показання швидкості та індикатор обраної передачі читаються легко - це зручно.
Елементи гальмівної системи простіше розглянути на самому мотоциклі. Дискові гідравлічні гальма без особливих вишукувань - нормальні робочі механізми. Двохпоршневий супорт попереду і однопоршневий ззаду. Робочий циліндр заднього супорта герметичний, без додаткового виносного пластикового резервуара - з урахуванням їздової належності мотоцикла це безумовна норма. Гальмівні магістралі з поліаміду як і на багатьох інших наших моделях.
Підвіска: спереду вилка перевернутого типу з діаметром пера 41 мм, ззаду - моноамортизатор, який кріпиться безпосередньо до заднього маятника.
Сидіння заслуговує трохи більше уваги. Воно доволі м'яке, тому що товщина набивки пристойна і сама форма дає змогу розташуватися доволі габаритним їздцям. Щоправда №2 не почуватиметься як водій, але йому це за таких габаритів мотоцикла теж цілком зійде. Тим паче що опорні ніжки для пасажира опущені доволі низько (на рівні маятнику), щоб він не сидів у позі ембріона, постійно навалюючись на водія, а все-таки міг розташувати ноги зручніше в колінному вигині і триматися за передбачені з боків поручні. Матеріал облицювання сидіння гладкий, але він і догляду особливого не потребує і мити його легко.
Зовнішня металева обойма підніжок пасажира забезпечена гумовим внутрішнім блоком. У звичайному взутті ступня ковзати не буде. А якщо пасажир екіпірований для ходьби в горах і туди вирушає разом із водієм, гумову вставку можна витягти, і залишиться металева основа із щербинами на зовнішніх частинах.
У нижній передній частині рами, перед двигуном встановлено металевий захисний кожух. Він виконаний зі сталі та міцний на удар. Однак не меншою мірою його наявність передбачає брудозахист з-під колеса. У цьому сенсі він розташований дуже вдало, тому що нижня кромка краю переднього крила над колесом якраз закінчується трохи нижче від самої металевої частини на рамі. Очевидний плюс у тому, що двигун не стане замарашкою.
Новинка надійде до продажу вже в лютому 2024 року. Чекати залишилось недовго
Нова модель мотоцикла ADV Challenge 250 призначена насамперед для тих, хто любить мотопробіги різними типами доріг, але без крос-рейдів по суворому бездоріжжю. Це скоріше цивільний варіант легкого ADV для прихильників активного відпочинку або тих, хто любить відхиляться від типових доріг і орієнтований на напрями в пошуках пригод (у доброму сенсі цього слова).
Новинка надійде до продажу вже наприкінці лютого 2024 року. Чекати залишилось недовго.
У якоcті двигуна використано одноциліндровий 4-клапанний двигун виробництва LONCIN. Модель двигуна позначається як FE250. Цей сучасніший та потужніший агрегат відрізняється від колишнього двоклапанника RE250 практично всім. Єдина спільна деталь - радіатор масляного охолодження. Фактичний об'єм агрегату збільшився до 249 см3 порівняно з колишніми 223 см3 (на старому моторі). Новий двигун ми вже добре знаємо і переконалися в його життєздатності та хорошому потенціалі, він встановлений на Tekken і добре себе зарекомендував. До того ж на нього у нас вже є в наявності запчастинна база, яка дозволяє його обслуговувати.
- Клапанний механізм не двоклапанний, а чотириклапанний.
- Діаметр циліндра збільшився до 71 мм, а хід поршня зменшився становить 63 мм. Двигун тепер став більш "крутильним" і проявлятися його потужна активність буде на більш високих обертах.
- Ступінь стиснення збільшився, але не дуже значно, до 9.6:1, проте бензин тепер бажано ніяк не менше A-95 (у всякому разі якщо це нормальний А-95). Щодо оливи теж є технологічне доповнення: тепер, коли температура повітря більша за 10 градусів, рекомендується стандартно використовувати напівсинтетику 10W-40 (мінералка 15W-40 відійшла в минуле), а якщо холодно, то заливати потрібно 10W-30.
- Розподільний вал, як і раніше, один і приводить всі чотири клапани через коромисла. Заспокоювач ланцюга подовжився до максимуму і розташовується вздовж всієї довжини, щоб виключити коливання в сполученні з провідною зіркою і зменшити гучність під час роботи на середніх і високих обертах. Ще особливість - для регулювання клапанного механізму потрібно буде знімати повністю клапанну кришку - вікна, як були раніше, доступу до всіх 4 клапанів уже не нададуть. Однак кріпиться кришка всього двома болтами, дає повний вільний доступ до всього механізму і забезпечена гумовою об'ємною за профілем прокладкою з фторкаучуковими добавками.
- З'явився в конструкції і знімний фільтрувальний елемент масляного фільтра (на 166-му його не було). Зручний доступ до нього знаходиться на правій кришці двигуна. Це і обслуговування зробить зручнішим, і продуктивність заміни для стану агрегату
поліпшить під час оновлення оливи. До речі, сам картридж фільтра паперовий.
Радіатор масляного охолодження розташований досить високо, щоб звести до мінімуму пошкодження.
Повнопоточна масляна система у двигуна працює так: маслонасос викачує з картера оливу і весь об'єм нагнітає виключно в порожнину радіатора, потім олива з радіатора проходить через фільтр, а після цього надходить у двигун - це стандартний повний цикл.
- Потужність нового двигуна зросла до 24,5 к.с. з вихідних 18 конячок які розвивав ранній варіант 166FMM.
- Зчеплення збільшилося в розмірах і розраховано на передачу збільшеного крутного моменту. На ефективність спрямовані і зміни робочих частин зчеплення: 4 фрикційні диски мають збільшену товщину 3 мм і зовнішній діаметр 101 мм кожен, а сполучені з ними провідні диски 2 мм і зовнішнім діаметром 125 мм. Ще один, п'ятий фрикційний диск, який активніше працює на етапі змикання зчеплення, має зовнішній діаметр 108 мм, щоб збільшити площу первинного зіткнення ведених і ведучих елементів.
- Усі 6 ступенів коробки залишилися, але передавальні числа інші, а головна передача 2,864 є більш швидкісною, у парі з 6-ст трансмісією вона дасть змогу мотоциклу легко підтримувати режим руху в діапазоні 85-105 км/год без надлишкового розкручування двигуна, а для тривалих за часом і кілометражем поїздок це важливо, бо і витрата пального не буде надто значною, і шум двигуна буде меншою мірою генерувати дискомфорт. Кікстартер не з'явився, бо для його розміщення немає місця, а відмова від 6-ї сходинки (варіант 5-ти ступеневої КПП, але з кікстартером існує) був би набагато напруженішим для власника, що їздить на далекі відстані, тому що для підтримання пристойної швидкості двигун виходив би у вищий регістр за обертами. Новий двигун став більшим у загальній розмірній геометрії, але за вагою майже не змінився - 34 кг. Додав лише 600 грамів порівняно зі 166FMM.
Конструкція приводу мотоцикла складається з 520-го ланцюга від виробника FPWZ. Передня зірка має 13 зубів, а задня на 42. Загальна кількість ланок ланцюга - 110. Також передбачено уловлювач ланцюга, встановлений перед ведучою зіркою.Панель приладів РК з постійним підсвічуванням. Відображає стандартні основні показники. Зручно що маркери нейтралі та індикатори освітлення знаходяться в зоні чорного фону - їх видно навіть за достатньої зовнішньої освітленості. Тахометр дрібнуватий у нижньому регістрі, але загалом, зі збільшенням обортів риски індикаторів стають довшими і краще проглядаються. А показання швидкості та індикатор обраної передачі читаються легко - це зручно.
Елементи гальмівної системи простіше розглянути на самому мотоциклі. Дискові гідравлічні гальма без особливих вишукувань - нормальні робочі механізми. Двохпоршневий супорт попереду і однопоршневий ззаду. Робочий циліндр заднього супорта герметичний, без додаткового виносного пластикового резервуара - з урахуванням їздової належності мотоцикла це безумовна норма. Гальмівні магістралі з поліаміду як і на багатьох інших наших моделях.
Підвіска: спереду вилка перевернутого типу з діаметром пера 41 мм, ззаду - моноамортизатор, який кріпиться безпосередньо до заднього маятника.
Сидіння заслуговує трохи більше уваги. Воно доволі м'яке, тому що товщина набивки пристойна і сама форма дає змогу розташуватися доволі габаритним їздцям. Щоправда №2 не почуватиметься як водій, але йому це за таких габаритів мотоцикла теж цілком зійде. Тим паче що опорні ніжки для пасажира опущені доволі низько (на рівні маятнику), щоб він не сидів у позі ембріона, постійно навалюючись на водія, а все-таки міг розташувати ноги зручніше в колінному вигині і триматися за передбачені з боків поручні. Матеріал облицювання сидіння гладкий, але він і догляду особливого не потребує і мити його легко.
Зовнішня металева обойма підніжок пасажира забезпечена гумовим внутрішнім блоком. У звичайному взутті ступня ковзати не буде. А якщо пасажир екіпірований для ходьби в горах і туди вирушає разом із водієм, гумову вставку можна витягти, і залишиться металева основа із щербинами на зовнішніх частинах.
У нижній передній частині рами, перед двигуном встановлено металевий захисний кожух. Він виконаний зі сталі та міцний на удар. Однак не меншою мірою його наявність передбачає брудозахист з-під колеса. У цьому сенсі він розташований дуже вдало, тому що нижня кромка краю переднього крила над колесом якраз закінчується трохи нижче від самої металевої частини на рамі. Очевидний плюс у тому, що двигун не стане замарашкою.
Новинка надійде до продажу вже в лютому 2024 року. Чекати залишилось недовго
ID: 838156219
Зв’язатися з продавцем
xxx xxx xxx