Приватна особа
Стан: Вживане
Вид палива: Бензин/газ
Номінальна потужність: 10-20 кВт
Тип запуску: Електростартер
Кількість фаз: 3 фази (380 В)
Тип двигуна: 4-тактний
Наявність коліс для перевезення: Так
Цей товар допоможе при блекауті
Опис
Мощний 3х фазний 380в Генератор 12кВт в номіналі, та 15 кВт мах. ПРИ 1500 об/хв.!
Це старий, військовий, надійний генератор який зроблений з якісної міді. Вага тільки самого генератора (без блока керування та двигуна) 238 кг.! Запас витривалості величезний (на перегріви при включенні, старт, якіхось потужних ел. двигунів). Замінені два головних підшипника на якісні ZVL, перед і зад. Все промазано хорошою змазкою. Все робилося для себе.
Проект не дороблений. Зроблена рама на задній балці Daewoo Matiz. Є ручник, пружини та аморти. Ширина 140 см. влазить в прицеп шириною 150 см (якщо треба кудись далеко перевозити з документами) або на свому ходу (люба відстань). Довжина 2м.
В комплекті є все для запуска генератора. Що треба доробити:
По двигуну - розібран (Mitsubishi 4G13, 1.3 L) потрібно замінити кільця поршнів, (можливо подивитись вкладиші, (яб зразу поміняв все, двигун мав компресію 13 атм. на всіх 4-х перед разбором, але маслокільця залягли), прокладки, буде встановлено ел. запалювання (без трамблёра) з новими катушками запалювання (від новішої моделі) все є, та форсунки на газ (на бензин стоять рідні).
Потрібна також фрезеровка головки на 1мм, для підняття компресії до 15 атм, що є сама ідеальна під газ (розхід буде як на бензині, і ніяких прогарів клапанів). Є ел. комп блок керування двигуном SECU-3i. Все настроюється під работу генератора, під тримання частоти 1500 об/хв.
В цьому генераторі, робота зразу орієнтується на газ, а бензин як додатковий. Не навпаки як у решта генераторів.
Інструкцію по збору розкажу, все поясню. Конструктор для дорослих хлопців з яйц..и, для тих хто хоче потренувати руки та мозок і зробити щось більше.
Це старий, військовий, надійний генератор який зроблений з якісної міді. Вага тільки самого генератора (без блока керування та двигуна) 238 кг.! Запас витривалості величезний (на перегріви при включенні, старт, якіхось потужних ел. двигунів). Замінені два головних підшипника на якісні ZVL, перед і зад. Все промазано хорошою змазкою. Все робилося для себе.
Проект не дороблений. Зроблена рама на задній балці Daewoo Matiz. Є ручник, пружини та аморти. Ширина 140 см. влазить в прицеп шириною 150 см (якщо треба кудись далеко перевозити з документами) або на свому ходу (люба відстань). Довжина 2м.
В комплекті є все для запуска генератора. Що треба доробити:
По двигуну - розібран (Mitsubishi 4G13, 1.3 L) потрібно замінити кільця поршнів, (можливо подивитись вкладиші, (яб зразу поміняв все, двигун мав компресію 13 атм. на всіх 4-х перед разбором, але маслокільця залягли), прокладки, буде встановлено ел. запалювання (без трамблёра) з новими катушками запалювання (від новішої моделі) все є, та форсунки на газ (на бензин стоять рідні).
Потрібна також фрезеровка головки на 1мм, для підняття компресії до 15 атм, що є сама ідеальна під газ (розхід буде як на бензині, і ніяких прогарів клапанів). Є ел. комп блок керування двигуном SECU-3i. Все настроюється під работу генератора, під тримання частоти 1500 об/хв.
В цьому генераторі, робота зразу орієнтується на газ, а бензин як додатковий. Не навпаки як у решта генераторів.
Інструкцію по збору розкажу, все поясню. Конструктор для дорослих хлопців з яйц..и, для тих хто хоче потренувати руки та мозок і зробити щось більше.
ID: 844637536
Зв’язатися з продавцем
xxx xxx xxx
Опубліковано 27 квітня 2024 р.
Генератор (газ, бензин) 3х фазний 12 кВт в номіналі 15 кВТ мах.
40 000 грн.
Місцезнаходження