Приватна особа
Стан: Нове
OLX Доставка
Опис
ВІДПРАВЛЯЮ: Нова пошта та Укрпошта (потрібно узгодити ОЛХ-достваку).
Перед замовленням зателефонуйте.
Дворежимний імпульсний зарядний пристрій призначений для зарядки всіх типів 12-вольтових акумуляторів (гелевих та стартерних) від 7 А/год. до 190 А/год. Схема зарядного пристрою відпрацьована та оснащена більш надійною схемою захисту від КЗ та переплюсовки. При виникненні на виході КЗ воно вимикається а при переплюсовці відключає акумулятор від ЗП.
На лицевій панелі ЗП знаходяться вентилятор охолодження, цифровий вольтамперметр, світлодіод "ПОМИЛКА ПІДКЛЮЧЕННЯ" та клавішний перемикач режимів заряду. Процес заряду контролюється вбудованим цифровим вольтамперметром. По закінченню циклу заряду ЗП переходить в режим підтримування рівня заряду. В такому режимі ЗП може працювати тривалий час.
Після виготовлення всі зарядні пристрої (без виключення) проходять перевірку (краш-тест) на КЗ та переплюсовку.
На ринку продажу автомобільних акумуляторів є кальцієві акумулятори (Са-Са). В них застосована технологія яка не допускає виникненню сульфатації пластин. Виробники пропонують для їх заряду інший режим заряду.
ВАЖЛИВО! Перед екслуатацією зарядного пристрою прочитайте інструкцію.
Зарядний пристій має два режими заряду:
1. Стандартний (I). (14.4 В). Основний режим заряду для всіх свинцево-кислотних та гелевих акумуляторів.
2. Високий (о). (16.2 В). Для заряду кальційованих акумуляторів (Ca-Ca або Sb/Ca). Увага!!! Необхідно зняти акумулятор із автівки!!!
Не застосовувати для заряду гелевих та AGM акумуляторів.
Якщо Ви не знаєте тип свого акумулятора то встановлюйте Стандартний режим (I).
ВАЖЛИВО!!! Зарядний пристрій не буде працювати без підключеного до нього акумулятора. Пам'ятайте це коли будете оглядати на пошті.
По заряду лужних акумуляторів нічого сказати не можу бо таких не маю.
ПОРЯДОК РОБОТИ:
- Підключаємо ЗП до акумулятора. При не правильному підключенні спрацьовує звукова (бузер) та світова (світлодіод) індикації одночасно. Ввімкнеться вольтметр та вентилятор. Вольтметр (червоний індикатор) покаже напругу на клемах акумулятора а покази амперметра (синій индикатор) будуть показувати "0".
- Вмикаємо ЗП в мережу. Тут покази вольтметра трохи піднімуться та будуть підніматись до кінця заряду (приблизно 14.4-14.5В). Покази амперметра наоборот будуть зменшуватись майже до нуля. Величина зарядного струму залежить від емності підключеного акумулятора та його ступеню розряду.
- Відключаємо в зворотній послідовності.
ХАРАКТЕРИСТИКИ:
Регулювання струму - ручне.
Максимальний струм - 15 А.
Вага ЗУ (з упаковкою) - 1.2 кг.
КОМПЛЕКТАЦІЯ:
Зарядний пристрій.
Запобіжники 15 А - 2 шт.
Інструкція.
Упаковка.
Перед замовленням зателефонуйте.
Дворежимний імпульсний зарядний пристрій призначений для зарядки всіх типів 12-вольтових акумуляторів (гелевих та стартерних) від 7 А/год. до 190 А/год. Схема зарядного пристрою відпрацьована та оснащена більш надійною схемою захисту від КЗ та переплюсовки. При виникненні на виході КЗ воно вимикається а при переплюсовці відключає акумулятор від ЗП.
На лицевій панелі ЗП знаходяться вентилятор охолодження, цифровий вольтамперметр, світлодіод "ПОМИЛКА ПІДКЛЮЧЕННЯ" та клавішний перемикач режимів заряду. Процес заряду контролюється вбудованим цифровим вольтамперметром. По закінченню циклу заряду ЗП переходить в режим підтримування рівня заряду. В такому режимі ЗП може працювати тривалий час.
Після виготовлення всі зарядні пристрої (без виключення) проходять перевірку (краш-тест) на КЗ та переплюсовку.
На ринку продажу автомобільних акумуляторів є кальцієві акумулятори (Са-Са). В них застосована технологія яка не допускає виникненню сульфатації пластин. Виробники пропонують для їх заряду інший режим заряду.
ВАЖЛИВО! Перед екслуатацією зарядного пристрою прочитайте інструкцію.
Зарядний пристій має два режими заряду:
1. Стандартний (I). (14.4 В). Основний режим заряду для всіх свинцево-кислотних та гелевих акумуляторів.
2. Високий (о). (16.2 В). Для заряду кальційованих акумуляторів (Ca-Ca або Sb/Ca). Увага!!! Необхідно зняти акумулятор із автівки!!!
Не застосовувати для заряду гелевих та AGM акумуляторів.
Якщо Ви не знаєте тип свого акумулятора то встановлюйте Стандартний режим (I).
ВАЖЛИВО!!! Зарядний пристрій не буде працювати без підключеного до нього акумулятора. Пам'ятайте це коли будете оглядати на пошті.
По заряду лужних акумуляторів нічого сказати не можу бо таких не маю.
ПОРЯДОК РОБОТИ:
- Підключаємо ЗП до акумулятора. При не правильному підключенні спрацьовує звукова (бузер) та світова (світлодіод) індикації одночасно. Ввімкнеться вольтметр та вентилятор. Вольтметр (червоний індикатор) покаже напругу на клемах акумулятора а покази амперметра (синій индикатор) будуть показувати "0".
- Вмикаємо ЗП в мережу. Тут покази вольтметра трохи піднімуться та будуть підніматись до кінця заряду (приблизно 14.4-14.5В). Покази амперметра наоборот будуть зменшуватись майже до нуля. Величина зарядного струму залежить від емності підключеного акумулятора та його ступеню розряду.
- Відключаємо в зворотній послідовності.
ХАРАКТЕРИСТИКИ:
Регулювання струму - ручне.
Максимальний струм - 15 А.
Вага ЗУ (з упаковкою) - 1.2 кг.
КОМПЛЕКТАЦІЯ:
Зарядний пристрій.
Запобіжники 15 А - 2 шт.
Інструкція.
Упаковка.
ID: 788534786
Зв’язатися з продавцем
xxx xxx xxx
Опубліковано 11 квітня 2024 р.
Дворежимний зарядний пристрій (7-190 А/г).
1 200 грн.
Місцезнаходження