Бізнес
Стан: Нове
Опис
Бензиновий. Конверсія. Без пробігу, першої комплектності. Якість деталей і металу краща за сучасну.
Застосування: Урал-375, ЛАЗ, ЗІЛ-130, ЗІЛ-131
ТИП: ЗІЛ-375, V-подібний, чотиритактний, карбюраторний, верхньоклапанний.
Мотор 375-го «Уралу» - це 8-циліндровий, V-подібний, чотиритактний, карбюраторний, верхньоклапанний ЗІЛ-375 робочим об'ємом в 7 літрів. Даний двигун має чавунний блок циліндрів з легкознімними вставними мокрими гільзами і гумовими кільцями. Гільза з кислототривкою вставкою у верхній частині. Головки блоку циліндрів – дві, алюмінієві, із вставними сідлами та направляючими клапанів. Поршні алюмінієві. Поршневі кільця – три компресійних чавунних (два верхніх – хромовані) та одне маслознімне сталеве, складове. Поршневі пальці - сталеві, плаваючі, порожнисті. Шатуни - сталеві, двотаврового перерізу, з мастилом поршневого пальця розбризкуванням; верхня головка має бронзову втулку Підшипники шатунні тонкостінні, взаємозамінні, сталеалюмінієві (основа – сталь 08кп, антифрикційний сплав – АМО-1-20). Маховик – чавунний, зі сталевим зубчастим кільцем. Розподільний вал - сталевий, кований, п'яти-опорний. Привід розподільчого валу – пара косозубих шестерень. Клапани - верхні, розташовані в головках блоку циліндрів у загальний ряд похило до осі циліндрів; наводяться в рух від розподільного валу за допомогою штовхачів, штанг та коромисел. Випускні клапани порожнисті, охолоджувані, з жароміцним наплавленням, мають механізм кулькового типу для примусового провертання клапана під час роботи. Охолодження двигуна є рідинним, примусовим з відцентровим насосом, що має шків вентилятора, що відключається. У систему охолодження включений термостат із твердим наповнювачем. У системі охолодження двигуна ЗІЛ-375 є відвідна магістраль, яка забезпечує циркуляцію води у водяній сорочці двигуна при відключеному радіаторі (байпас).
Застосування: Урал-375, ЛАЗ, ЗІЛ-130, ЗІЛ-131
ТИП: ЗІЛ-375, V-подібний, чотиритактний, карбюраторний, верхньоклапанний.
Мотор 375-го «Уралу» - це 8-циліндровий, V-подібний, чотиритактний, карбюраторний, верхньоклапанний ЗІЛ-375 робочим об'ємом в 7 літрів. Даний двигун має чавунний блок циліндрів з легкознімними вставними мокрими гільзами і гумовими кільцями. Гільза з кислототривкою вставкою у верхній частині. Головки блоку циліндрів – дві, алюмінієві, із вставними сідлами та направляючими клапанів. Поршні алюмінієві. Поршневі кільця – три компресійних чавунних (два верхніх – хромовані) та одне маслознімне сталеве, складове. Поршневі пальці - сталеві, плаваючі, порожнисті. Шатуни - сталеві, двотаврового перерізу, з мастилом поршневого пальця розбризкуванням; верхня головка має бронзову втулку Підшипники шатунні тонкостінні, взаємозамінні, сталеалюмінієві (основа – сталь 08кп, антифрикційний сплав – АМО-1-20). Маховик – чавунний, зі сталевим зубчастим кільцем. Розподільний вал - сталевий, кований, п'яти-опорний. Привід розподільчого валу – пара косозубих шестерень. Клапани - верхні, розташовані в головках блоку циліндрів у загальний ряд похило до осі циліндрів; наводяться в рух від розподільного валу за допомогою штовхачів, штанг та коромисел. Випускні клапани порожнисті, охолоджувані, з жароміцним наплавленням, мають механізм кулькового типу для примусового провертання клапана під час роботи. Охолодження двигуна є рідинним, примусовим з відцентровим насосом, що має шків вентилятора, що відключається. У систему охолодження включений термостат із твердим наповнювачем. У системі охолодження двигуна ЗІЛ-375 є відвідна магістраль, яка забезпечує циркуляцію води у водяній сорочці двигуна при відключеному радіаторі (байпас).
ID: 796472986
Зв’язатися з продавцем
xxx xxx xxx