Бізнес
Стан: Вживане
Опис
Уважно читайте весь опис оголошення!!! SoH близько 80%. Залишкова ємність 0,88 kWh
При самовивозі знижка 2%.
Для оптових покупців хороші знижки!
Прошу писати у Viber на номер який вказаний в оголошенні.
Тип Батареї: Panasonic 12S, Li-Ion для VW Golf GTE (2014-2017 років)
На елементах: Panasonic Li-Ion NMC 25Ah
Номінальна ємність: 1,086 kWh
Кількість елементів в середині: 12шт. по схемі 12S
Номер деталі VW: 5QE.915.591.E / 5QE.915.591.K
Модулі БУ у доброму стані. Тест залишкової ємності що є у таблиці на останньому фото це з модулів опір яких 12,0 міліом (0,95-1,10 міліома на ячейку). Зараз такі всі розпродані.
УВАГА залишились лише модулі опір яких від 13,0 до 13,9 міліом (1,1-1,30 міліома на ячейку). У тесті при заряді до 4,2v залито 20ah у модуль з опором 13,9 міліома (SOH 80%). Залишкова ємність 0,88 kWh. Модуль категорично НЕ РЕКОМЕНДУЄМО розбирати оскільки елементи у заводському корпусі сильно стянуті (сила стягування більше 50кг). Не розбірні - елементи зварені!
По встроєному BMS контролеру є багато інформації в інтернеті як його активувати!
Нижній поріг розрядки: 36V
Рекомендований поріг розрядки: 38,4V
Номінальна напруга: 44.4V
Рекомендований поріг зарядки: 49,2V (виробник саме 4,1 V на ячейку використовує у автомобілі)
Верхній поріг зарядки: !!! 50,4V !!!
(Обовязково ваш інвертор має мати регулювання заряду та встановити BMS контролер)
Висота: 11,0 см
Ширина: 15,0 см
Довжина: 35,5 см
Вага: 9,7 кг
Для захисту акумулятора необхідно встановити BMS і заряджайте за допомогою зарядного пристрою, який запобігає перезарядженню.
Рекомендовано встановити запобіжник.
Батареї можна підключати паралельно для роботи з гібридним інвертором на 48в.
Якщо ви не є фахівцем у цій темі, то шукайте інформацію спочатку в Google
При самовивозі знижка 2%.
Для оптових покупців хороші знижки!
Прошу писати у Viber на номер який вказаний в оголошенні.
Тип Батареї: Panasonic 12S, Li-Ion для VW Golf GTE (2014-2017 років)
На елементах: Panasonic Li-Ion NMC 25Ah
Номінальна ємність: 1,086 kWh
Кількість елементів в середині: 12шт. по схемі 12S
Номер деталі VW: 5QE.915.591.E / 5QE.915.591.K
Модулі БУ у доброму стані. Тест залишкової ємності що є у таблиці на останньому фото це з модулів опір яких 12,0 міліом (0,95-1,10 міліома на ячейку). Зараз такі всі розпродані.
УВАГА залишились лише модулі опір яких від 13,0 до 13,9 міліом (1,1-1,30 міліома на ячейку). У тесті при заряді до 4,2v залито 20ah у модуль з опором 13,9 міліома (SOH 80%). Залишкова ємність 0,88 kWh. Модуль категорично НЕ РЕКОМЕНДУЄМО розбирати оскільки елементи у заводському корпусі сильно стянуті (сила стягування більше 50кг). Не розбірні - елементи зварені!
По встроєному BMS контролеру є багато інформації в інтернеті як його активувати!
Нижній поріг розрядки: 36V
Рекомендований поріг розрядки: 38,4V
Номінальна напруга: 44.4V
Рекомендований поріг зарядки: 49,2V (виробник саме 4,1 V на ячейку використовує у автомобілі)
Верхній поріг зарядки: !!! 50,4V !!!
(Обовязково ваш інвертор має мати регулювання заряду та встановити BMS контролер)
Висота: 11,0 см
Ширина: 15,0 см
Довжина: 35,5 см
Вага: 9,7 кг
Для захисту акумулятора необхідно встановити BMS і заряджайте за допомогою зарядного пристрою, який запобігає перезарядженню.
Рекомендовано встановити запобіжник.
Батареї можна підключати паралельно для роботи з гібридним інвертором на 48в.
Якщо ви не є фахівцем у цій темі, то шукайте інформацію спочатку в Google
ID: 813679960
Зв’язатися з продавцем
xxx xxx xxx