Приватна особа
Стан: Вживане
Під'єднання пристрою: Аккумулятор автомобілю, Мережа
Вихідна напруга: 12 В
Вхідна напруга: 220 В
Номінальна потужність, Вт: Менше 200
OLX Доставка
Опис
Рік виготовлення -1993, м.Каменець-Подільский. 12 вольт, до 10Ампер.
Важить біля 5кг, має автоматичний режим: відключення на рівні 14.57-14.8в (залежить від температури пристрою)
Схема трансформаторна, діоди, тиристор та транзистор - все на великих холодильниках розміщено. Регулювання плавне, не ступінчасте, амперметр показує точно.
Сепеду розміщено три місця підключення проводів:
1. заземлення.
2. позитивний провід до акб
3. негативний провід до акб
індикатор мережі, ввімнення та плавкий запобіжник на 3А
Все перевірено, транзистор на термопасті встановленно, корпус міцний металевий, містить сліди корозії - впливає лише на естетичний вигляд, на роботу не впливає.
Проводів підключення до АКБ немає в комплекті. За окрему плату можу зробити з хорошими зажимами типу "Крокодил" і проводом не меньше 4мм2 (+150грн)
Навіть при навантаженні - не шумить, гріється задній охолоджувач транзистора на токах від 5А, чим більший ток - тим краще гріється: вцілому охолоджувач без проблем справляється на токах8-9А, більше не пробував/не тестив (максимальний ток колектора транзистора - 10А)
Для вмілих рук - надійний трансоформаторно-імпульсний керований пристрій з опцією автоматичного вимкнення. Під час зарядки - сила струму падає, тобто стабілізації по току немає, до моменту досягнення 14.8в (в автоматичному режимі)
В ручному режимі аналогічно все, потрібно контролювати напругу на батареї, сам не відключається.
Захист: плавкий запобіжник (220В), заземлення корпусу. Проба на іскру і зміна полюсів підключення АКБ - палить вихідний транзистор (ціна заміни - 30-40грн)
Підходить до зарядку любих АКБ в плані ємкості до 150АГ і напруги до 16.8в.
Торг аргументований.
Важить біля 5кг, має автоматичний режим: відключення на рівні 14.57-14.8в (залежить від температури пристрою)
Схема трансформаторна, діоди, тиристор та транзистор - все на великих холодильниках розміщено. Регулювання плавне, не ступінчасте, амперметр показує точно.
Сепеду розміщено три місця підключення проводів:
1. заземлення.
2. позитивний провід до акб
3. негативний провід до акб
індикатор мережі, ввімнення та плавкий запобіжник на 3А
Все перевірено, транзистор на термопасті встановленно, корпус міцний металевий, містить сліди корозії - впливає лише на естетичний вигляд, на роботу не впливає.
Проводів підключення до АКБ немає в комплекті. За окрему плату можу зробити з хорошими зажимами типу "Крокодил" і проводом не меньше 4мм2 (+150грн)
Навіть при навантаженні - не шумить, гріється задній охолоджувач транзистора на токах від 5А, чим більший ток - тим краще гріється: вцілому охолоджувач без проблем справляється на токах8-9А, більше не пробував/не тестив (максимальний ток колектора транзистора - 10А)
Для вмілих рук - надійний трансоформаторно-імпульсний керований пристрій з опцією автоматичного вимкнення. Під час зарядки - сила струму падає, тобто стабілізації по току немає, до моменту досягнення 14.8в (в автоматичному режимі)
В ручному режимі аналогічно все, потрібно контролювати напругу на батареї, сам не відключається.
Захист: плавкий запобіжник (220В), заземлення корпусу. Проба на іскру і зміна полюсів підключення АКБ - палить вихідний транзистор (ціна заміни - 30-40грн)
Підходить до зарядку любих АКБ в плані ємкості до 150АГ і напруги до 16.8в.
Торг аргументований.
ID: 812679602
Зв’язатися з продавцем
Опубліковано 07 травня 2024 р.
АЗУ Трансформаторний зарядний автоматичний пристрій 10А, імпульсний
2 080 грн.
Договірна
Місцезнаходження